donderdag 16 april 2015

Een nieuw avontuur.....

Je hebt het vast gemerkt. Het bloggen hier stond de afgelopen tijd wel op een heel laag vuurtje.

Dat had deels te maken met drukte ' offline', en met het feit dat Instagram dan wel zo'n makkelijk, snel en toegankelijk medium is..... Daar liet ik dan ook nog wel eens wat zien maar dat was het dan ook wel...


Stoppen met bloggen dan maar? Ik heb het meer dan eens overwogen, maar nee, dat liefst toch niet....anders bloggen dan? 

Kortom, tijd voor iets nieuws; een frisse wind, een nieuwe omgeving en een kleine koerswijziging. 
Wie al wat langer meeleest weet dat ik niet voor het eerst opnieuw begin. Elk blogavontuur is een ontdekkingstocht. Vind ik hier in dit hoekje van het internet wel wat ik zoek en kan ik vormgeven aan wat me nu bezighoudt?


Inmiddels heb ik dan ook de eerste stapjes gezet richting een nieuw blogavontuur. 

Nog even de puntjes op de i's en dan neem ik je mee op mijn nieuwe reis door Blogland!



4 opmerkingen:

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!