zaterdag 30 augustus 2014

Blog pauze


Onverwacht, en ongepland, was het hier ineens zo maar 4 maanden stil op de blog.

Maanden waarin ik druk was met werk, met zorgen voor de kinderen. maanden waarin ook op creatief gebied maar weinig uit mijn handen kwam.

Maanden ook vol wereldnieuws waar je vanzelf stil van wordt.......

bron



Ik weet nog niet helemaal op welke manier ik verder bloggen wil, maar ik ben er toch ook niet aan toe om helemaal te stoppen met bloggen. Wat de komende maanden gaan brengen op blog gebied? Ik weet het nog niet.

Ondertussen geniet ik na van een heerlijke vakantie op Texel met mijn meiden en denk ik na over de kant die ik op wil met deze blog.

Heb jij wel eens een blogdip? En hoe kom je daar weer uit?





4 opmerkingen:

  1. oef zit midden in een blogdip! Ik geef de schuld aan instagram :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Instagram! daar komt het hier ook een beetje door hoor..... maar hup, ik ga 't toch weer eens proberen ;-)

      Verwijderen
  2. Gewoon weer beginnen! Dat is de enige manier om er uit te komen. Niet gaan zitten wachten tot het vanzelf over gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!