donderdag 27 maart 2014

I told you so!





Yeah yeah, I told you so, I might just make another shawl (or two). Well, here it is! I made this lovely using leftovers of acrylic yarn. A custom order for my eldest daughter.

And honestly...finished just in time. She fell out of a tree yesterday and has a bruised shoulder. She can do with some warmth now!

Ik zei het toch? Er volgen vast nog meer shawls? Bij deze dus. Eentje gemaakt van restjes acryl, speciaal voor mijn oudste.

En precies op tijd af..... gistermiddag viel ze uit een boom (boomhutten bouwen is je van het hier in de buurt tegenwoordig). Ze viel van hoog (ik schrok echt even toen ik zag hoe hoog!), en heeft een flink gekneusde schouder. Daar kan ze dus wel wat warmte omheen gebruiken!




I made the pattern up as I went along, but I could write it down if you're interested!

Het patroon ontwierp ik al gaande zelf, ik kan het wel even uitchrijven en hier plaatsen binnenkort.


 

4 opmerkingen:

  1. Mooi zeg!! Daar zal je oudste wel blij mee zijn!
    Poeh, dat lijkt me idd schrikken. Gelukkig is ze er redelijk goed van af gekomen.
    Sterkte voor je meissie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Auw, dat kon slechter aflopen...
    Gelukkig is er mams mooie, warme shawl!
    Beterschap aan de huttenbouwster!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat ze er niks aan over gehouden heeft?!
    Kan het patroon van deze sjaal ook ergens vinden? Zou het graag voor mijn meisjes willen (proberen😄) maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!