woensdag 12 februari 2014

Wisdom wednesday ..........................#5



I just read this quote in the Flow Simplify Your Life magazine, and it made me smile.....

Today I have been preparing a lesson on ancient Egypt to teach in my daughter's class, and I found myself trying to explain things in a way that would make this lovely still-six-years-old-for-another-two-weeks  understand. That was fun, and taught me a thing or two too!


Deze spreuk las ik net in het Flow Simplify Your Life tijdschrift. Ik moest er van glimlachen.

Ik was vandaag bezig me thet voorbereiden van een les over het oude Egypte die ik bij mijn dochter in de klas mag komen geven. En het was zo leerzaam om eens even te sparren met deze heerlijk nog-twee-weken-zesjarige!


 


3 opmerkingen:

  1. Heeey, heeft die nou ook een bril? Of heeft ze die van haar grote zus geleend?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoe en wat kan je zien op mijn blog http://ikkeismooi.blogspot.nl/2014/02/liebster-blog-award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!