zondag 2 februari 2014

Kids Clothes Week winter 2014

This was my laziest Kids Clothes Week e-ver! I did a bit of sewing on an unexpectedly quiet wednesday afternoon, and spent some time on friday adding a little birdie to the one and only garment I made this week.

Dit was mijn lui-ste Kids Clothes Week ooit. Ik naaide een jurkje op een onverwacht rustige woensdagmiddag, en freubelde er op vrijdag een vogeltje op. En dat was dan dat.




But hey, I did blow the dust of my sewing machine and I did make a trip to the fabric store, and stocked up some supplies for a future sewing project ;-) so I might slowely be getting my groove back ;-)

Maar...ik heb wel het stof van mijn naaimachine afgeblazen en alweer een lapje stof op de kop getikt voor een volgend project. Langzaamaan krijg ik de smaak wel weer te pakken ;-)
 

2 opmerkingen:

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!