vrijdag 24 januari 2014

This week I saw...................#30

This week I saw a lot of stash-busting in process:
 
Deze week zag ik een hoop restverwerking (en het is nog lang niet af):



legwarmers for the girls/ beenwarmers voor de dametjes




a warm scarf for 'moi'/ een warme omslagdoek voor mezelf




slow progress on my crochetalong blanket/de  crochetalong deken krijgt langzaam vorm





My goal for 2014 is to use as much of the yarn I have as possible rather than buying. these projects should help me come a long way...

In 2014 wil ik zoveel mogelijk gebruik maken van het garen dat ik al heb liggen, en niet zomaar iets nieuws kopen. Met deze projectjes komt er al een aardig deukje in de berg met garen ;-)

meer 'deze week zag ik'vind je bij 'zomaar een dag'!







 

3 opmerkingen:

  1. Aah , mooi allemaal, lekkere kleuren!
    Ik ben ook her en der restanten aan het opmaken en dat bevalt prima!
    Fijn weekend en groetjes, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word helemaal blij van al die kleurtjes! Mooi!!

    Fijn weekend.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!