zondag 5 januari 2014

Blanket love

 
 



Last Friday I crocheted the first part of my Crochetalong blanket. it was fun! Although it doesn't look much like a blanket yet ;-)

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen aan de eerste toeren van mijn Crochetalong deken. Dat was leuk om te doen! Het heeft alleen nog niet veel weg van een deken zo ;-)





This weekend I also started working on another blanket. I don't know how it will end up, I am making up a pattern as I go along......A nice experiment I think

Ook ben ik dit weekend aan een andere deken begonnen. Een experiment, ik weet nog niet hoe de deken er aan het einde uit zal zien, ik bedenk toer voor toer wat het worden gaat qua kleur en steek....wordt vervolgd......

6 opmerkingen:

  1. Dat zal mooi worden! Jij kent precies wel een paar verschillende haaksteken! Die in het roze vind ik super, heeft die een naam? :) Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je ;-) dat steekje is de star stitch, bij mn vorige bericht zit een foto met d ehele deken in die steek, vind'm erg mooi. een tutotial kun je vinden op youtube

      Verwijderen
    2. Hei bedankt! Ik zoek hem op :). Groetjes!

      Verwijderen
  2. Leuk! En je hebt nooit te veel gehaakte dekens in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mooi Marieke! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
    Nog steeds niet begonnen aan mijn eigen deken. Hoop dat ik vana even een momentje vind.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!