zondag 8 december 2013

Sssssst....ik lees.....

Stil hier he?

Niet dat er in het echte leven niks gebeurt hoor, maar al die grijzigheid maakt het in ieder geval maar moeilijk om foto's te maken, en dan wordt de blogzin vanzelf wat minder...

Ik ben wel bezig met het maken van kerstversieringen voor de DIY Christmas ornament swap die Janina van Elke dag zaterdag organiseert (leuk!)

En er wordt een warme muts gehaakt maar verder? Verder lees ik. Thuis, op de bank, tot diep in de nacht in bed en eindeloos in de trein van en naar mijn werk.
Mijn boekenlijst heb ik dan ook maar weer eens bijgewerkt.......
Zoek je nog een mooi boek om te lezen onder de kerstboom, of eentje om kado te geven? neem dan eerst hier even een kijkje ;-)

Veel leesplezier!


The Signature of All Things


Als je me vraagt welk boek ik nou het mooiste vond het afgelopen jaar? Poeh dat is moeilijk, er waren veel mooie en erg mooie boeken bij. Maar The signature of all things  (in NL: Het hart van alle dingen ) van Elizabeth Gilbert.....ja dat was wel erg, erg mooi!



4 opmerkingen:

  1. Altijd fijn zo'n boekentip. Dankjewel! Ben zelf een grote fan van de boeken van Haruki Murakami. Ken je die? Norwegian Wood (ook verfilmd) is prachtig en 1Q84 is ook een aanrader.

    Fijne week en liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank voor de tip! Haruki Murakami staat nog op mijn 'te lezen' lijstje!

      Verwijderen
  2. Dank voor de tip! Staat genoteerd. Ik heb Eat Pray Love nog liggen. Engelse versie. De film heb ik al gezien...
    Ideetje om op mijn site weer eens een film- en boekenlijst te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja helaas wonen we niet in een zonnig land,
    Maar lezen is een goede afleiding,
    Bedankt voor de boek tip, ga'm zeker lezen

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!