donderdag 12 december 2013

It's beginning to look a bit like Christmas....

 
 
The Christmas tree made it home safely ;-)
 
De kerstboom kwam veilig thuis aan ;-)


 
And was decorated just lovely by the kids..
 
En werd prachtig versierd door de meisjes....




I finished my contribution to Janina's DIY Christmas ornament swap
 
Ik maakte mijn bijdrage aan Janina's DIY Christmas ornament swap af
 
 



And wrapped up some orders that will hopefully make someone elses Christmas happy and colourful
 
En ik pakte bestellingen in die hopelijk iemand anders een kleurrijke kerst gaan bezorgen


6 opmerkingen:

  1. Leuk is dat om in huis steeds een beetje meer kerst (feestdagen)sfeer te krijgen.
    Die hangertjes zijn heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat fijn zo'n echte kerstboom. Ik mis 'm dit jaar nu al. We hebben er geen ruimte voor vanwege de box. Geniet van de kerstsfeer :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de kerstboom op de fiets: instant kerstsfeer ;)
    Vrolijke kersthangers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en de voorpret is al zo leuk met het uitkiezen van een boom! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hele leuke hangers en het hartje vind ik ook heel leuk! Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!