vrijdag 15 november 2013

This week I saw.......... #29


Deze week zag ik het einde van 5 jaar gastouderschap......

De kindjes zijn geknuffeld en uitgezwaaid, de campingbedjes opgevouwen en het peuterspeelgoed van de grond. Tuurlijk  voelt het 'dubbel' want wat raak je gehecht aan die kindjes, en wat heb ik vaak gedacht 'ik heb het mooiste werk van de wereld'. 

Maar het was ook tijd om mijn vleugels weer verder uit te slaan, de deur achter me dicht te trekken en elders weer aan het werk te gaan.

Dag kinderwagens, boxen, kinderstoelen, slabbetjes, flesjes, duplo, speentjes, slaapzakken, luiers en snottebellen...... dag lieve meiden, ik ga verder met wat nieuws!



meer terugblikken op de afgelopen week vind je bij Zomaar een dag

En Liene ik stuur je graag het boek '29 Geschenken' toe ! mail je me je adres?

10 opmerkingen:

  1. het lijkt me inderdaad een behoorlijk dubbel gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar waar de ene deur sluit gaat een andere weer open. Ik wens je een heleboel mooie nieuwe ervaringen en fijne herinneringen.

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me inderdaad heel erg raar … En dan spannend nu wat nieuws, een nieuwe richting. Oh en wat leuk, ik zal je snel mijn adres sturen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto erbij. Het past helemaal. Dat zou best wel een dubbel gevoel gegeven. Maar ook zo spannend om een andere weg in te slaan.

    Fijn weekend!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat spannend zeg, ik hoop dat je wat leuks gaat doen! Ik ga van de week ergens beginnen als oproepkracht! En blijf toch ook nog even gastouder! Fijn weekend Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve foto...
    Veel plezier met je nieuwe werk; leuk en ook wel weer spannend hè?
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat het wel even 'wennen' is, maar fijn dat je zin hebt in nieuwe dingen! Ben benieuwd wat dat gaat worden :D Alvast veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dubbel gevoel waarschijnlijk, wel lekker een opgeruimd huis ;) ik vond de box altijd zo'n sta in de weg....hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps, dit heb ik gemist!
    Moet moeilijk zijn zo'n beslissing te nemen. Ook wel moedig om deuren te sluiten en nieuwe te openen!! Het kan je enkel maar verrijken!
    Succes, meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!