vrijdag 20 september 2013

This week I saw............#26



 

This week I saw changes taking place, the start of new adventures, a new way of life and goodbyes to cherished moments....


After working at home for almost five years, I've now picked up the old habbit of rush hour traveling on trains, of dropping my kids off early in the morning and not seeing them again until dinner time.

I haven't fully quit my working at home yet, but will in a couple of weeks. So, whenever possible I still try to enjoy these moments of working with my own kids playing around me as much as possible......






Deze week zag ik grote veranderingen, het begin van nieuwe avonturen en een nieuwe manier van leven. Maar ook, afscheid van gekoesterde momenten en lieve kindjes.

Na bijna 5 jaar lang hoofdzakelijk thuis gewerkt te hebben, heb ik mijn oude gewoonte van treinen in de spits weer opgepakt. Ik breng de meisjes naar de voorschoolse opvang en zie ze pas bij het avondeten terug. Wennen, maar wat doen ze het goed.

Ik werk nu nog een deel van de week thuis maar dat stopt binnenkort helemaal. Ik geniet dus nog even extra van al die momenten waarop mijn kinderen rondom me scharrelen en spelen terwijl ik aan het werk ben....





(Dit is wel echt het einde van een tijdperk hoor! En de beslissing om wat anders te gaan doen was wel even slikken. Maar nu mijn meiden steeds meer uitvliegen hoef ik ook niet meer de hele dag het nest te bemannen he? Binnenkort loop  ik voor het eerst in bijna 10 jaar niet meer achter een kinderwagen/meerlingwagen/bolderkar. dat zal wennen zijn!)









"Deze week zag ik" is elke week een terugblik op de afgelopen week. Bij Merula vindt je meer terugblikken!


9 opmerkingen:

  1. Fijn om weer wat van je te lezen Marieke. Spannende tijden zo te zien die je tegemoet gaat met alle veranderingen, maar hopelijk gaan die je ook heel veel fijne momenten brengen. En dan op een andere manier dan achter de wandelwagen ;) Succes!!!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef ja dat is echt wel een heel verschil. Maar ook leuk toch? Idd succes (ook met de treinvertragingen enzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend maar ook leuk om weer je eigen 'werkleven' te gaan leiden. De kuikentjes zijn van het nest hihi. Kinderen passen zich verrassend goed aan een nieuwe situatie aan vind ik altijd. Succes, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je nieuwe fase en idd t zal wel ff wennen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad een hele verandering. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar wil ik binnenkort alles over horen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verandering! Dat lijkt me idd wel een hele overgang.
    Wat fijn dat je meisjes het zo goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!