maandag 2 september 2013

Mutsenweer

Brrrr, op zo'n grijze, koude dag als vandaag krijg ik gewoon zin om mutsen te haken ;-)

En dat komt mooi uit, want er moeten nog wat bestellingen af.......

Maar ik zou het ook helemaal niet erg vinden als het nog even ging na-zomeren hoor. Deze kou komt veel te vroeg!





On a cold day like today I really feel like crocheting hats.

Which is a good thing for I have some orders to finish......

But I wouldn't mind if the weather would warm up a little again. It seems to me summer is coming to an end way, way too soon!




4 opmerkingen:

  1. omdat ik dus totaal niet kan breien/ haken heb ik een opdracht voor mijn moeder gegeven. ik wil graag van drops een halswarmer... die paarse ;)

    toch denk ik dat ik deze herfst/winter ook eens een poging ga wagen. met you tube moet ik toch erg ver komen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke muts! Mooie kleuren en fijn haakgaren!
    Maar er komen nog wel mooie zomerdagen hoor!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig gaat het nog lekker nazomeren. Wel een leuke muts!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!