vrijdag 2 augustus 2013

This week I saw..............# 24



This week the girls and I visited the Rijksmuseum. Thanks to the stories and pictures in  this beautiful book, several of the paintings really came to life for the kids!

I'm soo glad we took Schone vrouw's advise and arrived at the museum at 9.00 am on a monday morning..... The nachtwacht was all ours. An hour later, the place was soo full!

But the favorite part? really? that must have been the fountain in the museum's garden! Now who can disagree with that ey?





Deze week brachten wij een bezoek aan het Rijksmuseum. dankzij de afbeeldingen en verhalen in dit mooie voorleesboek, gingen verschillende schilderijen echt leven voor de meisjes. heel fijn!

Ik was ook erg blij dat we het advies van Schone Vrouw hadden opgevolgd om vroeg te gaan! maandagochtend 9 uur stonden we op de stoep, en liepen zo naar de binnen. De nachtwacht? Die was heel even voor ons alleen. Een uur later was het er stampvol.

Maar het allerleukste aan dit mooie museum? dat was toch wel de fontein in de museumtuin. En geef de meisjes eens ongelijk!













Bij Merula vind je meer terugblikken op de afgelopen week!

4 opmerkingen:

  1. zo die kun je tenminste weer afvinken van je lijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat toevallig! Eerder al las ik op je blog over het voorleesboek, nu heb ik het gekocht voor de verjaardag van manlief! Lijkt me een geweldig boek! (leuk detail; de naam van de co-auteur inspireerde ons tot de naam van onze oudste en van de andere co-auteur heeft oudste les gehad)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het boek ook binnen. Volgend schooljaar wil ik echt iets meer aan kunst doen in de klas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!