donderdag 11 juli 2013

Birthday skirt, and a creative flow


One of my little girls is celebrating her first birthday tomorrow! As a present, I made her a colourful summer skirt.

Een van mijn kleine meisjes viert morgen haar eerste verjaardag! Ik maakte voor haar een kleurrijk zomers rokje.




PS, did you see that colourful piece of crochet on the picture above? That is...yes, yes, the start of another baby blanket!  Looks like I've got my groove back. After weeks of doing little, projects are running from my hook and sewing machine like a waterfall! Was it the sunshine that brought along this spark of creativity? All I can say is that I have a few more things 'up my sleeve' and almost ready to show......just hopin' this creative vibe will last.....


PS: zag je dat haakwerkje boven op de kast? dat is, ja, ja alweer een nieuwe babydeken! Ik sta weer helemaal in de maak modus. na wekenlang wat aanrommelen (voor mijn gevoel), en waarbij vrij weinig onder mijn handen vandaan kwam, rolt er nu weer het ene roject na het andere onder de naaimachine of haaknaald uit.... wordt vervolgd dus! Is het de zon, die al die creatieve energie weer met zich meebracht? Ik hoop maar dat het aan houdt, dat in ieder geval.  Herken je dat? Dat je soms wekenlang tot niets komt, en dan ineens het ene idee na het andere, en gewoon weer moed en zin om de naaimachine onder het stof vandaan te halen? Hier gaat de creativiteit in ieder geval in golfbewegingen ;-)



7 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, soms een creative block en soms een golf van inspiratie (dan loopt mijn hoofd zowat over) en dan MOET ik ook aan slag, anders komt het niet goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook eindelijk weer wat flow! Kwestie van energie, hier.

    Leuk rokje! Lief van je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van zulke vrolijke zwierrokjes worden kleine meisjes altijd héél blij (en grote meisjes stiekem ook ;)) Fijn dat je weer in de creatieve flow zit, houd vast dat fijne gevoel.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig rokje ! en de deken word mooi, in je vorige post trouwens de zigzag deken helemaal leuk :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jah ik herken het wel, het hele jaar had ik alle spullen in huis, maar geen tijd en geen inspiratie. Nu ben ik en aan het haken en spinnen en tekenen en aquarellen en tuinieren. Heerlijk he?
    Gefeliciteerd met je kleine meid, schattig rokje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!