zaterdag 1 juni 2013

Uitslag give away

It's the 1st of june already and let's not talk about the fact that for the first time in my personal history, I actually wore my wintercoat in june, arghhhhh! It's time for sunnier and happier thoughts.... so why not share with you the winner of last month's give away?

1 juni vandaag, en laten w ehet er alsjeblieft maar niet over hebben dat ik vandaag voor het eerst in mijn geschiedenis in juni nog een winterjas aan had, argghhh! Tijd voor zonniger en vrolijker nieuws, een give away winnaar bijvoorbeeld? Komt'ie!

51 geldige reacties hier op de blog, 15 nieuwe facebook likes en 6 nieuwe volgers op twitter, welkom allemaal! Ik zette jullie allemaal op een rijtje; nr 1 t/m 51 de reacties op de blog, 52 t/m 66 de facebook-ers en  67 t/m 72 de twitteraars. Op deze lijst van 72 liet ik random.org los en kijk:








Liessellove, gefeliciteerd!! Mail je me je adres? threeforaparty[at]gmail[dot]com

Zij schreef:


Deze fleurige stofjes lijken me ideaal om spulletjes te maken voor een baby'tje dat geboren wordt in juli: mijn baby'tje. Ik denk daarbij aan een mutsje, slab, tutdoekje, kleedje en zeker een eigen knuffel (met naam erop genaaid of geflockt

Oh ja en als het even kan voor mezelf een ipadhoes! :)
Ik net gestart met bloggen: http://liesellove.blogspot.com

(dusss.  ..... ik zou zeggen, spoed u allen naar haar blog en neem een kijkje!)











En jullie allemaal, hartelijk dank voor het meedoen! ben ik nog niet op je blog geweest? dan kan je binnenkort een bezoekje verwachten. Ik zal er eens een avondje voor gaan zitten om alle nieuwkomers te bezoeken ;-)








11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnares! En dank je voor het organiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja erg he. Ik had vandaag ook nog de winterjas aan en wilde zelfs de verwarming weer aan zetten. En het is juni!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. verschrikkelijk, die kou (maar nu, 's avonds schijnt in ieder geval het zonnetje even!)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd Liesellove! Veel plezier met het maken van de babyspulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh JOEPIEEEEEEEEEEE :-)

    Zo start mijn zondagmorgen wel heel goed! :-) Het is mijn eerste give away die ik gewonnen heb en ik vind dat dus heel erg fijn! Vooral omdat ik nu heel erg mooie dingetjes ga kunnen maken! :-)

    Joepie, joepie, joepie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd Liesellove! En dank je wel Marieke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, volgens mij heb ik niet eens mee gedaan, kan de link niet vinden op mijn blog. Nou ja, volgende keer beter! :-)

      Verwijderen
  6. Als bedankje heb ik je toegevoegd aan mijn inspiratielijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijn voor de winnares, worden vast mooie dingen mee gemaakt. En jij bedankt voor de leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!