zondag 23 juni 2013

This week I saw.........#21


This week I saw shirts


Deze week zag  ik T-shirts:




A recycle project, using an old white shirt, fabric paint and a stamp I borrowed from the kids

Een recycle project met een oud shirt, textielverf en een stempel uit de knutseldoos van de kids





And a shirt sewn together with my eldest daughter and her friend

En een shirt dat ik naaide samen met mijn oudste dochter en een vriendinnetje




And I hope to see more shirts soon, they taste like more ;-)

En hopelijk volgen er binnenkort nog wat shirtjes, ze smaken weer naar meer ;-)
















Bij Merula vind je nog meer terugblikken op de afgelopen week

 


9 opmerkingen:

  1. Wat leuk die stempeltjes, ik zou het alleen niet durven, misschien eerst maar eens opeen oud shirtje proberen. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ;-) ik koos ook voor een oud shirtje maar het stempelen is goed bevallen (en mooi gebleven in de was) dus voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg!! Super resultaat!!
    Welke textielverf heb je gebruikt? En hoe heb je het op de stempel aangebracht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi, ik gebruikte neonroze textielverf van decorfin (verkrijgbaar bij Pipoos). Ik bracht het op de stempel aan met een kwastje, goed uitsmeren en per bloem opnieuw verf aanbrengen op de kwast zodat ze allemaal even donker werden (ongeveer), het ging eigenlijk heel makkelijk. de stempel en de kwast kun je met water wassen, en als je de stof goed strijkt (aan de achterkant) dan zit de verf er goed op en kun je het prima wassen!

      Verwijderen
    2. Ah super!! Wil mijn hydrofielen wat oppimpen. Zag dat bij Readkapke. Zijn ze niet wit meer ;-)

      Verwijderen
  4. geweldig leuk ! ik hou van neon kleurtjes :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker kleurtje verf!! Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster-award. Als je interesse hebt, kun je even kijken op www.mariannehaakt.blogspot.nl.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!