maandag 10 juni 2013

Home sweet home.......#5

As I'm running a small daycare facility in our house, home is not only the place where my kids and I live. It has also been a 'second home' for many young children over the past few years. And yes, it means the house is still filled with toddler's toys, high chairs, baby beds and diapers, even though my own girls are all going to school..... I like to think it keeps me young ;-)

Curious? Hop over here to find out more!


knutsels van meisjes in alle leeftijden ;-)


Aangezien ik werkzaam ben als gastouder, is ons huis niet alleen het thuis van mijn dochters en van mij. het is de afgelopen jaren ook een 'tweede thuis' geweest voor heel wat baby's en peuters. En ja, hoewel mijn eigen meiden al lang en breed alle drie op school zitten, staat het huis nog steeds vol peuterspeelgoed, kinderstoelen, babybedjes en luiers......laten we het er maar op houden dat ik er jong bij blijf ;-)

Nieuwsgierig geworden? Neem dan hier maar eens een kijkje!

7 opmerkingen:

  1. Ik heb eens een kijkje genomen op,je andere blog. Wat ziet het er leuk en gezellig uit!. Wat leuk ook dat oude fisher price speelgoed. Wat fijn dat je als ouder je kindje bij jou kan brengen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die Elmer-knutsels van alle leeftijden.
    En wat een warm gastouderhuis heb jij, wat fijn voor die kindjes om bij jullie te kunnen spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om op deze manier jong te blijven. Je hebt een mooi beroep!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu wil dochter ook een Elmer maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk! de lege Elmer's vond ik op kleuterplein.nl (tip)

      Verwijderen
  5. Kan me goed voorstellen dat je jong blijft met zulke vrolijke knutsels in huis! Ik woon trouwens inderdaad in de flat aan het park in L. En aan die balkonfoto rechtsboven te zien, woon jij er ook (leuke jurkjes trouwens)! :-) Nou, dan weet je nu wel wie ik ben natuurlijk. Die dame die laatst haar ramen stond te zemen... ;-D

    Groetjes, Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!