woensdag 26 juni 2013

feelin' sentimental

Her presents have been carefully sewn and wrapped ( I made her a cover for the tablet she bought from her savings)

Haar kadootjes zijn met liefde genaaid en ingepakt. Ik naaide voor haar een hoesje voor de tablet die ze zelf bij elkaar gespaard heeft.




The birthday treats are ready. We made some colourful cakepops for the kids in school. decorated them together with all the kids while singing our favorite songs together ( a happy evening in our kitchen!)

De traktaties staan klaar. We maakten kleurrijke cakepops voor de kinderen op school. Ik versierde ze samen met de meisjes en ondertussen zongen we samen onze lievelingsliedjes (een blije avond in de keuken!)




The girls are asleep, and all is ready for a wonderful birthday party

De meisjes slapen, en alles staat klaar voor een fijne verjaardag morgen




And me? I'm sitting herein a quiet living room, feeling a bit sentimental......my big girl, my eldest one, nine tomorrow, no longer a little girl (sometimes though she still is, for a little while) , but growing up so fast....

En ik? Ik zit hier in een stil huis en wordt een beetje sentimenteel...... mijn grote dochter, mijn oudste. Negen wordt ze morgen. Al lang geen heel klein meisje meer (soms nog, heel even), groot en wijs al en wat groeit ze toch snel op.......




12 opmerkingen:

  1. Kleine meisjes worden veel te snel groot..
    Hele fijne verjaardag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie lieve foto van jullie samen! Alvast een heel fijne verjaardag gewenst voor morgen, ik hoop op een zonnige dag voor jullie. En niks mis hoor met je even sentimenteel te voelen, dan geniet je morgen eens te meer :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi bericht ... van harte gefeliciteerd voor dochterlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat worden ze groot hé.. Alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd hoor! Doordat je kinderen ouder worden voel je meer hoe de tijd verstrijkt en dat stemt , ja hoe stemt dat... blij en droevig tegelijk. Dat ken ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! inderdaad ook ik heb het gevoel dat de kinderen veel te snel groot worden, zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd!!!
    En oh ik snap je zo goed!
    Ik kom net terug van de eind musical van groep 8 . en nee ik hield het niet droog :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!