vrijdag 31 mei 2013

This week I saw.......#18

This week I saw:

Deze week zag ik:




Another book being read.  

Weer een boek uitgelezen worden




Sunshine, beet juice and diner outside!

Zonneschijn, bietensap en lekker samen buiten eten 's avonds! 





A whole lot of cow parsley, prsent form a sweet six year old boy ;-)

Een heleboel  fluitekruid, kado gekregen van ene lief zesjarig jongetje :-)




My daughter, of to school this morning...tired after a busy week and glad it's friday

Mijn dochter op weg naar school vanochtend. Moe van een drukke week en toe aan weekend!


Progress on my baby blanket (and again, sunshine!)

Een babydeken die langzaam groeit (en weer de zon!)



...Oh and lots of coloured elephants!

... en een heleboel gekleurde olifantjes!










Deze foto's en meer vind je ook op Instagram

Meer terugblikken op de afgelopen week vind je bij Merula 






4 opmerkingen:

  1. Wat een fijne dingen allemaal, behalve zo'n moe meisje dan...;-)
    Die foto van het fluitekruid vind ik zo mooi... heel sfeervol!
    Fijn weekend verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien jouw foto's er heerlijk zomers uit. Ik krijg spontaan zin in buiten zitten of naar het strand gaan.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke retro-achtige foto's! Ik ben dol op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!