vrijdag 3 mei 2013

This week I saw ...... #15


This week I saw my own three princesses getting ready for a memorable Queensday:

Deze week zag ik mijn eigen drie prinsesjes zich opmaken voor een gedenkwaardige Koninginnedag:




A really nice Queensday!

Een hele leuke Koninginnedag!



With the best ice cream in town, and flowers in our hair.

Met de lekkerste ijsjes van de hele stad, en bloemen in ons haar. 




And with sweet thrifted finds.

En met lieve vondsten van de kleedjesmarkt.




And with the sun shining brightly, I also enjoyed watching the kids play in the park.

Ook genoot ik van de meisjes die buiten speelden in het park, heerlijk in het zonnetje.





I also enjoyed the fact that I was able to find a little time to sew almost everyday, making little things like these and these:

Ik was ook heel blij met het feit dat ik bijna elke dag even de tijd vond om even achter de naaimachine te kruipen voor wat kleine projectjes zoals dit hier, en deze :




With butterflies ;-)

Met vlinders ;-)






And, oh yes... I discovered a box full of treasures, and decided to share some of my own treasures with you all....... not a bad week, not a bad week at all...

En dan was er natuurlijk ook nog die doos vol schatten, en besloot ik wat van mijn eigen schatten met jullie te delen. ....... een prima weekje zo!



Bij Merula vind je  nog meer terugblikken op de afgelopen week!



7 opmerkingen:

  1. Wat een fijne week :-) En de leggings vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig drie eigen 'prinsessen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke leggings en prinsesjes! Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief boekje! En wat een fijne week :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt me een fijne week ja! Schattig die drie prinsessen van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie prinsessen heb je. De legging vin ik echt gaaf!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!