woensdag 8 mei 2013

Social media buttons

Hey you, please have a look at my sidebar. Do you see anything new right at the top? Yes? YES! Well as we say in Dutch 'I jumped a hole in the air (Yes! ) When I stumbled upon Mina Dotters blogpost introducing a great tutorial on how to add these social media buttons to your blog. I've admired them on various blogs and have spent quite some time trying to figure out the where and how of adding these buttons to my blog, but in vain. Until yesterday that is, and thanks to her great work in putting everything ready to use on her blog greatfun4kids, I didn't have a hard time at all putting things together. A naptime was all it took!

Hey pssst, kijk eens, ja daar, rechtsboven in mijn sidebar. Zie je iets nieuws? Ja? JA! Gisteravond sprong ik zowat een gat in de lucht toen ik op de blog van Mina Dotter een link vond naar de wel heel heldere tutorial van Greatfun4kids om je eigen social media buttons op je blog te zetten. Ik was hier al een poosje naar op zoek, maar tot voor kort dus te vergeefs. En dankzij al het voorwerk dat op deze blog al voor je gedaan is, is het echt slechts een kwestie van kiezen, knippen en plakken. En dat kon vandaag tijdens een middagdutje. En als de kleintjes slapen doe ik echt alleen maar snelle en niet te moeilijk werkjes want je weet nooit wanneer er weer eentje wakker wordt, dus dat zegt genoeg ;-)






Imagine how much space this saves you on your sidebar? Although I might miss these colourful lovelies a bit too:

Wat bespaar je hier veel ruimte mee in je sidebar! En die vind ik al gauw wat onoverzichtelijk, dus dat komt goed uit. Maar deze plaatjes ga ik misschien toch wel een beetje missen.....




These buttons come in many different styles and colours, so I'm sure you'll find some that will look great on your blog too. Have fun!

Er zijn verschillende buttons die je kunt gebruiken, allemaal in een andere kleur of stijl. Er staat vast iets tussen dat bij jouw blog past . Veel plezier!  


6 opmerkingen:

  1. En nu kon ik je zo vinden op instagram. Hartstikke handig dus, die buttons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wil ik ook dus blij met deze link :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow ik ben daar ook al een eeuwigheid mee bezig geweest, zó veel overzichtelijker. Maar hier is het dus nog niet gelukt.. ik zal eens doorklikken, hoop dat ik het licht ook zal zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ga het op mijn blog plaatsen ook! Supertip! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooo thanx ik ga zo meteen even kijken. Heb ook al eens pogingen ondernomen om dit "probleem" aan te pakken maar kwam er dus niet zo goed uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn vaak net even de codes die je weten moet... =)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!