dinsdag 28 mei 2013

New & a little give away reminder.....

Now available in the shop:

Nu verkrijgbaar in de winkel:





And, just to remind you: it's the 28th today, and on may 31st I will pick a winner for this month's give away. So, hop over here to have a look and leave a message....

En, nog even een kleine reminder. het is alweer de 28ste vandaag, en op 31 mei maak ik de winnaar bekend van de give away die hier alweer een maandje loopt. Dus..... snel nog even hierheen en laat een berichtje achter als je ook een kansje wilt wagen ;-)









2 opmerkingen:

  1. heel mooi!

    ik had even een vraag over blog lovin,
    ik krijg een dagelijkse update van de blogs die ik volg in mij mail
    maar jij zit er nooit tussen,maar ook meerdere niet , hoe kan dat?

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!