maandag 13 mei 2013

Home sweet home .... #2

When the kids are away from home for a few days, I always like to have a little surprise for them when they come home. So, last week, while the girls where with their grandparents, my sister and I decided to redecorate their dolls house.

Als de meisjes een paar dagen van huis zijn, vind ik het leuk om ze bij thuiskomst te kunnen verrassen, met een gezellig opgeruimde kamer, of bijvoorbeeld, een opgeknapt poppenhuis. Op Hemelvaartsdag togen mijn zusje en ik aan het werk en toverden dit blanco huis om tot een vrolijk blauw huisje, waar de Playmobile familie weer met plezier in is getrokken.

Before/ voor :





..... and after...../ ..... en na......


 

Definitly an improvement, don't you think? makes me feel like painin'my own house blue too ;-)

Da's wel een verbetering, toch? Ik krijg haast zin om mijn eigen huis ook maar blauw te verven ;-)







Bij Barbaramama vind je nog meer binnenkijkjes!

11 opmerkingen:

  1. Oooooh wat mooi geworden! Wat vonden ze ervan?

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) je had hun snoetjes moeten zien, zo opgetogen!

      Verwijderen
  2. Dat is zeker een verbetering! Het 'behang' vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en vast ook zin om weer klein te zijn en heerlijk te spelen met dit poppenhuis! práchtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige villa! Veel speelplezier voor ze gewenst, Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha super! Dat vonden de meisjes vast erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waw, dat heb je knap gedaan. 't ziet er een nieuw stuk uit. tof tof

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is mooi geworden. Zullen ze vast met veel plezier mee spelen!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doen! Haha, ben benieuwd. Leuke verrassing zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!