dinsdag 7 mei 2013

Home sweet home....... #1

After all these months of taking tiny sneak peaks of your homes (thanks to Barabarmama hosting those 'Home sweet home' posts) , I thought it was about time for me to join in ;-). So, from now on, at the beginning of the week, a little sneak peak into our home...

Na maandenlang digitaal naar binnen gluren bij jullie (dankzij Barbaramama en haar 'Home sweet home'), vond ik het tijd om maar eens mee te gaan doen. Vanaf nu aan het begin van de week een kleine blik achter de schermen in dit meidenhuishouden ;-)




With the girls all staying with their grandparents for a few days, I thought it would be a great time to do some serious cleaning up around the house.....which usually starts and ends by me walking around the house with my arms full of children's book. Aranging them, leafing through them, and putting them back on the shelves. We love books and these two shelves show only a fragment of all the books we have and read.

Nu de meisjes alle drie bij hun opa en oma logeren, dacht ik dat het wel een goed moment was om eens flink op te ruimen. Dat begint en eindigt dan met het rondzeulen met armen vol kinderboeken, ze doorbladeren, en rangschikken, terug op de boekenplank. Wij houden van kinderboeken, en hier staat nog maar een klein deel van wat er aan kinder leesvoer door het huis zwerft ;-)



meer binnenkijkjes vind je bij Barbaramama !

8 opmerkingen:

  1. leuke slinger. En heerlijk zo'n mini bibliotheek in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nu ook elke maandag meedoet! Ik kijk er naar uit om bij je binnen te gluren...

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige foto! Leuk ook dat telraam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk al die boeken! Bij ons wordt het ook nog een heel karwei om ze allemaal mee te verhuizen straks... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Lekker bij je binnen gluren (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik hou van binnen gluren ;-) haha eigenlijk moet ik zelf ook weer eens wat vaker zo'n blogje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je dit doet! Ik gluur ook altijd graag mee. Gaaf slingertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig!
    Wat een leuke slinger ♥!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!