zaterdag 11 mei 2013

Easy piece shorts

And here's another one of this summer's favorites: The Easy Piece pattern from Ottobre 3/2013!

En dit is een tweede favoriet voor de komende zomer: Het Easy Piece patroon uit Ottobre 3/2013!


When I found this fabric at Vermiljoen, I absolutely fell in love with it . Now it's been lying around for a while, waiting for the perfect destination. I think this sarouel-style shorts just might be it ;-)

Toen ik dit stofje vond bij Vermiljoen, werd ik op slag verliefd. En nu ligt het al een poosje te wachten op een goede bestemming. Volgens mij zit dat wel snor zo met dit harembroekje ;-)





The perfect shorts to run around in, hmmmmmm

Het ideale broekje om lekker in rond te rennen, hmmmmmm



You can find more of these pants at Effiemaakt!

Nog meer van deze fijne broekjes vind je bij Effiemaakt!

6 opmerkingen:

  1. een leuk broekje...moet ik ook eens proberen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zijn ze hè. Bij jou en in de Ottobre lijken ze wat langer te vallen. Bij mijn meisjes kruipen ze boven de knie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) misschien hebben jou meiden lange benen! Ik heb wel een extra brede boord aan de pijpjes gezet, misschien scheelt dat nog wat. Ze is er iig erg blij mee!

      Verwijderen
  3. Héél leuk en zo te zien is je kleine meisje er ook héél blij mee :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!