dinsdag 2 april 2013

What if....?

What if we'd all start wearing our most colourful clothes? Wouldn't it feel like spring real soon then?

En wat als we nu allemaal eens onze meest kleurrijke kleding aan zouden trekken? Zou het dan niet heel snel echt als lente gaan voelen?



This colourful hat is now available in my Dawanda shop

Dit kleurrijke babymutsje is te vinden in mijn Dawanda winkeltje



And these colourful bibs I made for my own home; at least all the babies and toddlers at my table will look colourful during mealtimes ;-)... and running a childcare facility means you're always out of bibs...so....

En deze slabbetjes maakte ik voor mezelf. Zo zijn alle baby's en peuters aan tafel op hun kleurrijkst ;-) ...en als gastouder heb je nooit slabbetjes genoeg...dus......


8 opmerkingen:

  1. Ik was al helemaal klaar om dat mutsje te gaan kopen....zie ik baby's 0-3 maanden....dat gaan we niet meer redden met Emma'tje d'r grote hoofd. Maak je er 1 in Emma maat? Dan koop ik hem in je winkeltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! met liefde ;-) ik heb je een mailtje gestuurd.....

      Verwijderen
  2. Daar gaat het zonnetje zeker van schijnen, zoveel kleurig en fleurigs. Heel leuk!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vrolijke boel .. het zonnetje schijnt hier ook lekker!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk mutsje. Lijkt mij een goed idee, lekker vrolijk gekleed de kou negeren ;) Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, paste mijn hoofd er maar in! Heerlijk, zo een regenboog muts! Dan moet de zon wel komen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh super dat mutsje! Ja de zon durft gewoon niet meer wegblijven nu denk ik, hier was ze in elk geval van de partij! Echt prachtig mutsje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!