vrijdag 19 april 2013

This week I saw....... #13

Two weeks of silence on my blog, I didn't expect that to happen.... but the past few weeks have been so busy, I just couldn't find the time (or the peace of mind) to blog. I have been busy with nice things though (oh yes and the occasional sick child...or two... can we please now be experiencing the last flu of the season???)

Twee weken radiostilte op de blog, die had ik niet zien aankomen! De afgelopen weken zijn zo druk geweest dat ik er simpelweg de tijd (en de rust in m'n hoofd) niet voor kon vinden om te bloggen. Het waren vooral leuke dingen die me bezig hielden hoor, dat wel (en ja, ook weer hier en daar een ziek kind...of twee... mag dit alsjeblieft de laatste griepgolf van het seizoen zijn????)

In between all that 'being so busy' I did manage to sneak behind my sewing machine for an evening and finally get some more sewing done. So, this week, I saw colourful little bags:

Tussen alle drukte door vond ik toch nog de tijd om een avondje achter de naaimachine te kruipen en weer eens wat te naaien. Deze week zag ik dus kleurrijke tasjes:


I used some pretty flowers for the inside and filled the smallest two with some tiny presents and an usb-stick with about 400 pictures of all the good times we spent together over the past few years. A farewell present for two little sisters I looked after for years and who are on a plane to Cuba right now, ready to start a new life under the sun. How we'll miss them!


Ik voerde de tasjes met lieve bloemetjes en vulde ze met kleine kadootjes en een usb-stick met wel 400 foto's (ofzo) van alle fijne momenten die we de afgelopen tijd gedeeld hebben. Zo werd het een afscheidskadootje voor twee lieve zusjes voor wie ik jarenlang heb mogen zorgen en die nu in het vliegtuig naar Cuba zitten. op weg naar een nieuw leven, lekker in de zon. maar oh wat zullen we ze missen!






And in between the working, the sewing, and dealing with a flu or two, I enjoyed watching my kids play outside!

En tussen het werken, naaien en zieken vertroetelen door genoot ik ervan mijn kinderen lekker buiten te zien spelen!





Bij Merula vind je nog meer terugblikken op de afgelopen week!

9 opmerkingen:

  1. wat een gezellige tasjes! En hoe bijzonder dat je gastouder bent geweest. Jeetje lijkt me logisch dat je even andere dingen aan je hoofd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) afscheid nemen is altijd even slikken, maar gelukkig zijn er hier nog 3 gastkindjes om voor te zorgen!

      Verwijderen
  2. Mooie tasjes... maar jee, Cuba? Wat een end weg...
    Hihi, dochter staat daar zo fier op dat doel, mooi gezicht! Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat het weer goed weer is om buiten te spelen. En wat een lieve afscheidskadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve afscheidscadeautjes. Lijkt me inderdaad heel moeilijk zo'n afscheid.
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk idee, de foto's op een stick. En de tasjes zijn heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige tasjes. Mooi idee. Lijkt me niet gemakkelijk om afscheid te nemen.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd naar als kindjes eerder weggaan....leuk die tasjes!
    Leuk je even gesproken te hebben ;-)
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!