maandag 29 april 2013

Kids Clothes Week spring 2013...round up



This Kids Clothes Week was a fun week! I skipped day seven and spent it enjoying the sun and shopping for fabrics at our local fabric market which is being held twice a year (so it's not something you like to  miss!). Well, this, then is the result of last weeks sewing:


6 days of sewing, serging and flocking
5 colourful pieces of clothing
4 velours applications (one is missing in the collage but you can see it here)
3 happy girls
2 machines sewing and serging without problems
1 happy me!


I'm looking forward to the summer edition already!

Deze Kids Clothes Week is weer voorbij gevlogen! Op dag zeven heb ik niks gemaakt. Ik genoot van het zonnetje en ben naar de stoffenmarkt geweest die twee keer per jaar hier in de stad gehouden wordt (die wil je dan ook niet missen!). En dit is dan het resultaat van een weekje naaien:


6 dagen naaien, locken en flocken
5 kleurrijke kledingstukken
4 flockfolie applicaties (die ene, op dat kringloop shirt zie je hier)
3 blije meisjes
2 machines die zonder morren naaiden en lockten
1 blije ik!

Ik kijk al weer uit naar de zomer KCW!

3 opmerkingen:

  1. Amai! 't Is de moeite! Leuke dingetjes gemaakt,hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, heerlijk vrolijk allemaal :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een productieve week! En de jurk, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!