vrijdag 26 april 2013

KCW spring 2013.......day 4 & 5

So, here's a little round up of day 4 & 5's sewing adventures;

Even een kleine samenvatting van alle naai avonturen op dag 4 en 5;



On day 5, I made these sweet baby pants. No, not for one of mine ;-), it's for my daughter's teacher who's having a baby (lucky me, I love making baby clothes!). I used the Summer Sea pattern from Ottobre 3/2013  and made a size 62

Op dag 5 maakte ik dit babybroekje. Niet voor een eigen kind, oh nee, dat past al lang niet meer. Het is een kadootje voor de kleuterjuf die vandaag met verlof gaat... vandaar... en ik houd nogal van babykleertjes maken! Ik gebruikte het Summer Sea patroon uit Ottobre 3/2-13 en maakte een maatje 62.



And day 4? Well day 4 was a day of timy projects and finishing what I'd started long before. I finally finished this neon long sleeve which I'd begun sewing about 2 months ago, but never finished. I did, however yesterday, and added a velours pony application which the little lady just looooooooooooves.....

En dag 4? dat was een dag van kleine klusjes. Zo maakte ik eindelijk deze long sleeve af. ik was er een maand of twee geleden aan begonnen, maar nu zwierf het zoomloos en boordloos rond tussen de lappen stof. Gisteren maakte ik het eindelijk af, en flockte er een My little pony op. Meisje blij!



Following my eldest daughter's wishes and instructions, I also made a velours orange heart on a thrifted shirt. Now she's ready for de Koningsspelen!

Geheel naar de wensen van, en precies op haar instructies, flockte ik een reuze oranje hart op een gekringloopt shirt. Zo, die is klaar voor de Koningsspelen!







7 opmerkingen:

  1. Leuk en fleurig! Vind dat babybroekje ook helemaal geweldig!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn blije dochters toch leuk om naar te kijken. En naar een mooi babybroekje trouwens ook :)

    Fijn weekend,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ben ook net met zo'n babybroekje bezig :-) De eerste versie, in zwartwit, was wat lubberig, nu met bloemenstof (dezelfde als de Playday Dress op Flickr) en dubbele boorden ipv gezoomd lijkt het er meer op...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ben ook net met zo'n babybroekje bezig :-) De eerste versie, in zwartwit, was wat lubberig, nu met bloemenstof (dezelfde als de Playday Dress op Flickr) en dubbele boorden ipv gezoomd lijkt het er meer op...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those pants are adorable! Stopping by from Threading my way ;-)

    Cass x

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!