maandag 22 april 2013

KCW spring 2013 .... day 1

Today, I found less time than I had hoped for to sew, but I did manage to make another pair of pants for my youngest daughter. Like before, I used Ottobre's High Jump pattern, but without the pockets. I added some velours hearts on the knees and used only recycled fabrics for the pants,  and some scraps for the waistband.

Ik had vandaag minder tijd om te naaien dan ik had gehoopt, maar het is toch gelukt om deze broek voor mijn jongste dochter in elkaar te zetten. De vorige High Jump broek, draagt ze nog steeds maar ik hoop toch dat Nicky velours snel veel te warm wordt! Ik haalde dit fijne Ottobre patroon nu weer uit de kast, maar liet de zakjes weg. Op de knieën kwamen twee velours hartjes. De pijpen en de pijpboordjes zijn gerecycleerde stofjes, de tailleband is van een restje gemaakt ;-)



7 opmerkingen:

  1. Oh geweldig! Wat een super patroontje, zoiets zou voor Sterre ook geweldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) het is wel de zwaar vereenvoudigde versie hoor, maar dat mocht ook wel op een onverwacht hectische maandag met drie dochters thuis vanwege schietdreiging op de scholen hier :( anyway, ook het origineel is goed te doen, en de broeken worden hier heel erg graag gedragen door de dames!

      Verwijderen
    2. T was wel van de zotte he, wat lopen er toch veel zotten rond...

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk en super fijn dragen volgens mij! Hé en wat lees ik nou in je reactie hierboven over schietdreiging??? Ik heb het nieuws volgens mij gemist...

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!