maandag 18 maart 2013

Where's the party?

Google reader may quit in july, but most bloggers are not ;-) So, if you are looking for alternative ways to keep up to date with the latest posts of your favorite blogs, you may have to search new ways. And, like many other blogs, this blog too can be found through different kinds of media. All you need to do is choose which way of keeping up to date suits you best, and you're done.

For example, my blog can be found on bloglovin; an easy to use platform which keeps you up to date with all new entries on your selected blogs. I've been using it myself for quite a while now and particularly like the mail I receive daily with blog updates. 


3 is a party on Bloglovin


Google reader mag er dan binnenkort mee stoppen, er wordt natuurlijk wel doorgeblogd ;-) Gelukkig kun je ook op andere manieren op de hoogte blijven van de nieuwste berichten op jouw favoriete blogs. Ook deze blog kun je op verschillende manieren volgen; je hoeft alleen maar te kiezen wat jou het beste past!

Zo kun je 3 is a party ook vinden op bloglovin ; een site waarop je al je favoriete blogs eenvoudig kunt volgen. Zelf gebruik ik bloglovin al een tijdje met plezier. Vooral dankzij de dagelijkse mails met blog updates blijf ik op de hoogte van alle nieuwe berichten. 


3 is a party on facebook

But did you know 3 is a party can also be found on facebook? This is where I post shop updates, blog updates and glimpses behind the scene. I would surely like to welcome you there too!

Wist je daarnaast dat ik ook op facebook te vinden ben? Hier post ik updates met betrekking tot mijn Dawanda winkel, en de blog, af en toe een blik achter de schermen. Als je deze pagina liked, blijf je eenvoudig op de hoogte van het reilen en zeilen van dit creatieve huishouden ;-)


3 is a party on twitter

And yes, I've recently taken my first steps on Twitter too. I'm not yet exactly sure how exactly I want to use twitter, but have found it atleast to be a nice way of keeping up to date. So, let's keep in touch and any good advise is alway welcome ;-)

En ja, ook de eerste schreden op twitter zijn onlnags gezet. Ik ben nog een beetje aam het uitvogelen hoe ik twitter wil gebruiken. Vind het vooralsnog in ieder geval een fijne manier om anderen te volgen.  Tips etc zijn altijd welkom ;-)


5 opmerkingen:

  1. Blijft de leeslijst die je in je sidebar kunt zetten wel werken? Ik volg de helft van de blogs daar, en de andere helft via Google reader denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi ja voor zover ik begrijp blijft die leeslijst wel bestaat, die gebruik ik ook erg veel!

      Verwijderen
    2. Nou dat scheelt, zet ik gewoon al mijn blogs daarin denk ik! Op mijn eigen blog kom ik toch vaak ;) Maareh, wel stom dat ze ermee stoppen zeg! En goed van jou dat je overal te vinden bent ;)

      Verwijderen
  2. Mss domme vraag maar kan je ook twitteren met een Ipad?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi ik heb zelf geen ipad maar denk dat dat wel moet kunnen hoor. Ik kan ook twitteren via mijn Iphone dus dan moet het met de ipad zeker lukken lijkt mij, heb gewoon een gratis twitter app uit de appstore. Succes!

      Verwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!