vrijdag 8 maart 2013

This week I saw.... #8


This week I saw youth sentiment at the thrift store (and yes, I brought it home)


Deze week zag ik jeugdsentiment bij de kringloop (en ja dat nam ik mee naar huis!)




My girls, climbing on one of the first days that felt like spring

Mijn meisjes, samen buiten spelend en klimmend op een van die eerste lente achtige dagen



More thrifted pleasures for the kids (a sewing machine that is actually a stamping machine, and can be used perfectly for pretend playing)

Nog meer kringloopplezier, voor de kids ( een naaimachine die stempelt ipv naait, en die je ook heerlijk kunt gebruiken in je fantasiespel!)




 And, towards the end of the week, the flu found its way into our home, and my view from the couch was this:

En tegen het einde van de week (net toen ik dacht, ha lente, heerlijk en wat zijn de meisjes deze winter weinig ziek geweest), vond de griep toch nog de weg naar ons huis en werd dit mijn uitzicht vanaf het andere puntje van de bank:








 
 Neem een kijkje bij Merula voor nog meer terugblikken op de afgelopen week

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen! veel beterschap met je meisje.
    Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook al! Beterschap!
    Enne, dat old-skool speelgoed is gaaf, ik kan me herinneren dat er op mijn kleuterschool zo'n fornuisje was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankopen, die naaimachine vind ik superleuk!
    Veel beterschap voor je gezinnetje.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik vind je aankopen ook geweldig :-)
    Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super vondsten! Beterschap daar....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn moeder heeft nog wat speelgoed van ons bewaard, waaronder dus ook dat fornuisje. Er wordt hier dankbaar gebruik van gemaakt! Veel beterschap voor je meisje, verwen haar maar met gestempelnaaide kleren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jaaaaa het fisher price keukentje! die had ik ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! De eerste foto is voor mij ook jeugdsentiment, wat heb ik daar veel mee gespeeld...weet nog precies wat de knoppen deden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooie kringloopvondsten! Fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snel beter worden, want er is zoveel leuks om mee te spelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie vondsten en beterschap!!!! En een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier ook al een zieke dochter....fijne he kringlopen?
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat fornuisje ken ik nog. Ik hoop dat je dochter inmiddels weer beter is.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!