vrijdag 22 maart 2013

This week I saw... #10




This week I saw my daughter dancing

Deze week zag ik mijn dochter dansen



I also enjoyed watching my kids sewing the seeds for this years vegetables;

Ik genoot ervan mijn kinderen de zaadjes te zien zaaien voor ons balkonmoestuintje;



I enjoyed the writings of a little girl who's only just started to learn how to read and write;

Ik genoot van het handschrift van een meisje dat net leert lezen en schrijven;




I saw rainbows;

Ik zag regenbogen;  



And ongoing preparations for tomorrow's pirate themed birthday party;

En verdere voorbereidingen voor het piraten verjaarspartijtje van morgen;  



Hmmm...not a bad week at all, not bad at all....

Hmmm dat was helemaal geen verkeerd weekje....




Kijk bij Merula voor meer terugblikken op de afgelopen week!



12 opmerkingen:

  1. Ikzelf heb jaren op klassiek ballet gezeten en vind het nu ook zo fantastisch om mijn dochters te zien dansen. Schattig en herkenbaar ook dat schrijven van je dochtertje. En ik zie daar een heel mooi regenboogdekentje!!! Lieve groet Pascale PS Nu maar wachten op de rucola en worteltjes voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee beslist niet verkeerd als ik het zo zie, die bovenste foto is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne foto's van fijne belevenissen!
    Die kaartjes zijn zo schattig.... Heel fijn weekend gewenst, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige dansfoto van je dochter! Dat brengt bij mij ook weer herinneringen terug aan de tijd dat ik nog zulke mooie tutu's mocht dragen. Mooie momenten allemaal, fijn dat jullie zo'n heerlijke week hebben gehad. En nu genieten van het weekend!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto joh die eerste! Veel plezier met het feestje en wat een leuke geschreven kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele goede week! Veel plezier met het piratenfeestje! En die ballet foto is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat schrijven he, dat blijf ik zo bijzonder vinden, dat ze dat ineens door hebben en er plezier in hebben. Gezellig hoor jullie mini tuintje binnen!
    Veel plezier met het piratenfeestje!

    fijn weekend, groetjes Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi samenvatting van je week! de ballet foto is idd prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige week en foto's! Wat een prachtige foto van je dochter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je maakt mooie foto's. En een feestje voorbereiden, dat mogen wij ook. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto van je ballerina. Wij zaaiden vorig jaar ook voor in toiletrolletjes. Heel veel plezier met het piratenfeestje.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!