zaterdag 9 maart 2013

Slofjes van Keetje Knutsel

Toen ik op de blog van Keetje Knutsel een oproepje zag staan om een patroon voor slofjes te naaien, reageerde ik meteen, leuk! Samen met Minimoek mocht ik aan de slag; een stofje kiezen in haar leuke, nieuwe webwinkel, boordstof en fleece erbij, en een paar dagen later viel er een mooi pakketje in de bus.



Gisteravond vond ik eindelijk de tijd om de slofjes te gaan maken. Het patroon van Keetje Knutsel is duidelijk,en  met een stap voor stap beschrijving prima te volgen. En het lapje dat ik koos, Sioux Rouge van Petit Pan, vind ik nog steeds prachtig. 

Terwijl ik dit schrijf zijn mijn dochters druk met de poppen aan het spelen; welke pop past deze slofjes het beste? Ze zijn geschikt voor baby's van 0 tot 6 maanden, en daarvan heb ik er op dit moment geen in huis ;-)
dus ik laat de meiden lekker scharrelen. 
Ideaal als kraamkadootje deze slofjes, maar ook zeer geschikt voor poppenmoeders dus.

Ben je nog niet in de winkel van Keetje Knutsel geweest? Ga dan snel eens langs. Ze verkoopt prachtige stoffen en bandjes van Petit Pan, en mooie zelf gemaakte producten! Oh en binnenkort zoekt Keetje Knutsel weer testnaaisters las ik op haar blog, houd die dus in de gaten ;-)



10 opmerkingen:

  1. O wat zijn ze leuk geworden....
    Leuke stof lekker vrolijk.. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die van jou zijn ook leuk, snoezig stofje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotjes, die zou ik nog wel aan mijn voeten willen.

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Marieke ik wordt er verlegen van !
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je mss een patroon hiervan? sofie_smeulders@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het patroon is van Keetje Knutsel en is waarschijnlijk binnenkort verkrijgbaar in haar webshop!

      Verwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!