maandag 4 maart 2013

Hello spring! Shirt #2

Shirt #1 was a present for a sweet little girl, but shirt #2 is perfect for my own sweet little girl. I love the spring colours and the raglan sleeves, and am all set and ready to make some more the coming weeks. PS all fabrics used were leftovers from a friend, and from myself, so that fits perfecty in my 'buy no clothes' challenge!




Shirt #1 was een kadootje voor een lief klein meisje. Maar shirt #2 is perfect voor mijn eigen kleine meisje. Ik ben blij met de lentekleuren en de raglanmouwen, en heb zin om er de komende tijd nog een paar te maken! PS alle lapjes waren al in huis; nog over van vorig jaar of gekregen van een vriendin. Zo past dit shirt prima in mijn streven om 2 maanden geen kleren te kopen



9 opmerkingen:

  1. Ow wat een fijne lente kleurtjes! Goed bezig ben je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker 'lente-achtig' shirt, mooi bloemenstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mor super seg da shirt, helemaal mijn ding!!!
    liefs, mimi xxx
    & kleine meiskes worden veel te snel groot ja ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Past heerlijk bij het mooie weer van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gecombineerd zeg!! Ik haalde laatst ook witte tricot, voor zoiets. Maar wat suf eigenlijk, want als er nou veel in huis is is dat het wel (in de kast van man en die gooit ook wel eens wat weg...).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supermooi ... shirtjes maak ik nooit tijd voor, lijkt me zo een gedoe om dat allemaal mooi af te werken ... maar als ik dan weer zo een mooie creatie zie voorbij komen denk ik toch weer 'ik zou het eens moeten proberen'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) en ik ben altijd zo onder de indruk van jouw jurkjes, dat durf ik dan weer haast niet te maken!

      Verwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!