dinsdag 19 februari 2013

spring break

We are the lucky ones; enjoying a two week spring break! So, that means; thoroughly cleaning up the house after a long winter (No, i will not show you any pictures of that!), enjoying a ray of sunshine every now and then, and crafting a bit. While the kids busy themselves making doll's furniture and little jars out of brown clay, I try to make a sweet dress for our little niece. Hmmm...I do like holidays! What are you doing this spring break?



Oh wat boffen wij: niet een, maar twee weken voorjaarsvakantie! En dat betekent: grote schoonmaak na een lange winter (nee daar ga ik je geenf oto's van laten zien!), genieten van de zon (als die schijnt!), en lekker knutselen. terwijl de meiden zich vermaken met het kleien van poppenmeubeltjes en kommetjes, probeer ik een jurkje te naaien/haken voor ons jongste nichtje. Hmmm... ik houd wel van vakantie! Wat doe jij tijdens de voorjaarsvakantie?



8 opmerkingen:

  1. Twee weken? Lekker hoor! Die krijgen wij dit jaar in mei. Nu nog wachten op het "echte"voorjaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas is die van ons al voorbij... wij hadden 1 week en precies in die week opende ik mijn winkeltje... Dus heb ik vooral achter de pc gezeten.
    Fijne vakantie en geniet van de knutselende meiden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat fijn, zo'n lange voorjaarsvakantie. Dat begon gisteren goed met een lekker zonnetje! Geniet ervan.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook aan de opruim (was eigenlijk wat aan het zoeken), ben lades om aan het kramen...ik ga snel weer door ;).
    Geniet van die twee weken met hopelijk veel zon. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat lekker dat je twee weken hebt. Ik werk in het onderwijs én heb nu maar één week. In mei heb ik er twee.
    Ik vermaak me ook met opruimen en knutselen. Wat is dat toch met deze vakantie dat men dan op wil ruimen.... voorjaarsschoonmaak zit toch in de genen ben ik bang. Wel genieten hoor... niet vergeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huh, tweehee ? Heerlijk! Die eene van ons is helaas alweer voorbij.... Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow en wij moeten nog een week, dan ook maar 1 week en in mei 2.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onze vakantie is jammer genoeg al afgelopen.
    We hadden een grote verhuisdoos vol duplo naar beneden gehaald en een spoorbaan met huisjes door de hele woonkamer gebouwd en de kinderen heerlijk spelen de hele dag in pyama.

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!