woensdag 20 februari 2013

Presents in our mailbox

Lately, I've been finding some nice, sweet mail in our mailbox;

I swapped a magazine with Wilma from Ikke is mooi, ...yes! I like to swap. How nice is it if some one sends you something you've been curious about for quite a while now?

De afgelopen dagen vond ik fijne dingen in mijn brievenbus;

Ik ruilde een tijdschrift met Wilma van Ikke is mooi ..... ruilen is leuk! Ik kreeg van haar een exemplaar van Molly Makes. nadat ik ooit eens gratis door een digitale versie van het tijdschrift had gebladerd, was ik erg nieuwsgierig naar de papieren versie, en kijk.....dank je wel, Wilma voor de fijne ruil!




I also won a give away at Puur en Groen; one of my favorite children's books ever... lucky me!


En bij Puur en Groen won ik deze week het prentenboek Woeste Willem van Ingrid en Dieter Schubert. Een van mijn favoriete prentenboeken! 




Oh how nice it is to find a little treasure in your mailbox every now and then!

Wat is het leuk om af en toe ene kleine schat in de brievenbus te vinden!

(illustratie uit Woeste Willem van Ingrid en Dieter Schubert)


10 opmerkingen:

  1. Ohhh Molly Makes, dat is een mooie ruil, die zou ik ook weleens in t echt willen lezen.
    Woeste Willem kende ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik was ook heel blij met mijn ruil.
    Heel graag gedaan en veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om dit soort dingen in de brievenbus te krijgen. Geniet ervan!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klopt het is heel leuk om dit soort post te krijgen :-)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woeste Willem is echt mijn favoriet. Ik schilderde eens een grote afbeelding op de kastdeur van mijn zoon. Wist je dat er bij de boekwinkel ook kleine poppetjes van Willem te krijgen zijn. Zo leuk om er bij te hebben. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he om zulk leuke post te ontdekken in je brievenbus. Daar kan ik ook altijd heel blij van worden!
    Nog bedankt voor de lieve reactie op mijn blog en het feit dat je volger bent geworden. Erg leuk!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijn prentenboek! Ruilen met Wilma is leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook helemaal verslingerd aan de Molly! IK wordt alleen al blij door erin te bladeren...;-)
    En Woeste Willem is onderhand echt een klassieker aan het worden...gaaf verhaal en heeeele mooie tekeningen. We hebben 'm hier ook heel vaak gelezen! Ken je de boeken van Beer en Egel ook? Die zijn ook zo leuk... Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat boek van Woeste Willem hebben wij ook al een aantal jaren in de kast staan. (thema kinderboeken week, ooit)
    Kinderboeken zijn ook zo leuk.
    Nu de jongens zo groot zijn staan al die boeken maar in de kast en weg doen is ook zo zonde.
    Groet Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn te horen dat Willem goed is aangekomen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!