zaterdag 23 februari 2013

Pink and brown... why not?



For our little niece, I made a dress and a pair of comfy trousers in pink and brown. I wasn't sure about the combination first, but started to love it more and more along the way.
Both the dress and the pants are a Dutch size 68, and I hope she'll be able to wear it for a long time ;-)




Voor ons nichtje maakte ik een jurkje en een broekje in roze en bruin. ik was niet helemaal zeker van die combinatie, maar begon het gaandeweg steeds leuker te vinden. het heeft wel wat, zoet roze, stoer bruin, stippeltjes, bloemetjes, figuurtjes....   Zowel het jurkje als het broekje zijn in maat 68 en hopelijk kan ze het lang aan!



I crocheted all around the edges of the dress, and yes...it is reversible too ;-)

Ik haakte een randje rondom het hele jurkje, en ja, het is ook nog eens omkeerbaar ;-) 



12 opmerkingen:

  1. oh mijn god dat is zooooooooooo schattig!!! en moedig hoor zo een broekjes ... ik begin er niet aan, mislukt steevast!!!
    Heel leuk, daar gaat een nichtje heel schattig mee uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Marieke, de kleurencombi vind ik erg goed geslaagd!

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. stuur je me even je adres door op info@tantepollewopje.nl dan zet ik je op de verzendlijst van de kaartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Ik hoop dat tante en nichtje er blij mee zijn en er lekker mee gaan pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de combi geweldig! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig. Ik vind de combi ook erg leuk, zal je nichtje vast en zeker heel mooi staan!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk. Ik vind de bruine kant het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Roze en bruin = heel leuk! Wat een geweldig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, heel mooie combinatie hoor, leuk dat gehaakt randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig setje! Ik vind die kleuren juist zo mooi omdat het zich onderscheidt van wat je in de winkel koopt, leuk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!