donderdag 7 februari 2013

Let's swap!

This is an initiative I've come across several times during the past few months; swapping items through your blog. Today I added a new page to my blog; let's swap! On this page I will occasionally place items I'd like to swap. Items I think might make some one else happy, but which I don't use or need anymore. In return, you can send me a little surprise (I like surprises!)





Ik zag het initiatief al her en der voorbij komen: ruilen via je je blog. Vanaf vandaag vind je ook op deze blog een ruilpagina waarop ik dingen aanbied waarmee ik graag een ander blij wil maken, en die ik  wil ruilen tegen, wel, iets liefs, iets leuks.......(verras me maar!)

Zo heb ik de afgelopen jaren ontdekt dat ik welliswaar erg van naaien houd, maar dat ik bijna nooit iets maak uit de Knippies die ik heb. Dan kun je ze bewaren..... of weggeven....dat laatste dus!

Neem maar eens een kijkje zou ik zeggen, en wie weet... tot ruils!

8 opmerkingen:

  1. Leuk! ik ga eens neuzen en kijken wat ik zelf kan swappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ruilen is superleuk, heb het ook al een paar keer gedaan via mijn blog. Ik ga je pagina in de gaten houden :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit ook zo leuk! Wie weet ga ik er ook een keer mee aan de haal...
    Ik kan niet echt naaien, dus de Knippies laat ik even aan me voorbij gaan ;-)
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk voor wat zou je het willen ruilen, zou je een "Mollie makes" leuk vinden?
    Laat maar weten.
    ikkeismooi.blogspot
    G

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi ja ik wil best wat ruilen tegen een Mollie makes, leuk! Laat je me weten wat je hebben wilt? Mijn mailadres staat hiernaast; threeforaparty@gmail.com, groetjes, Marieke

      Verwijderen
    2. Ik zag net je mail... de Burda Kids is voor jou!

      Verwijderen
  5. Heel goed dat je dit ook doet. De knippies sla ik over want mijn kids hebben nogal een eigen smaak en die vind ik niet meer in de Knippie haha (pssssst ik naai niet meer zoveel, behalve recykleren dan, staat dát erin?)
    Maar ik houd jouw pagina in de gaten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi, dank voor je reactie, ik vond jouw roze naaimachientje zoooo leuk... maar die was al vergeven toen ik 'm zag :( Oa jouw ruilpagina bracht me wel op een idee! Groetjes, Marieke

      Verwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!