vrijdag 8 februari 2013

DWZI #5


This week I saw Cherry Lee on her way to her first Carnaval:

Deze week zag ik Cherry Lee op weg naar haar eerste echte Carnaval:




And Star Song at my breakfast table:

En Star Song aan het ontbijt:




It was quite dark and we were running late ( as always) and the girls were in no mood to pose. I hope I will be able to post some better pictures of their costumes later on. This, at least is what I have been working on lately. The inspiration (and a great tutorial) for these My Little Pony Costumes I found at Craftiness is not optional .

Jumare and Tololo, you guessed right! If you send me your adress, a surprise is coming your way!


Het was nogal donker en we waren zoals altijd aan de late kant, en in poseren hadden de dames geen zin. Hopelijk later nog wat betere foto's van hun kostuum. In ieder geval is dit waar ik de laatste tijd aan heb gewerkt. De inspiratie (en een uitgebreide tutorial) voor deze My Little Pony Kostuums vond ik bij Craftiness is not optional. 

Jumare en Tololo, jullie hebben het goed geraden! Als je me je adres mailt, komt er een verrassing jullie kant op !



I also saw my eldest daughter stil walking with crutches after a fall in the snow, weeks ago. We went to the hospital again this week, and well, the news wasn't so good. I'm afraid we will be seeing a lot of those crutches for the coming weeks.....

Ook zag ik mijn dappere oudste dochter nog steeds op krukken lopen, na een val in de sneeuw. Inmiddels weken geleden. Deze week zaten we weer in het ziekenhuis en, nou ja, die krukken, daar zijn we voorlopig nog niet van af!




Kijk voor meer DWZI bij Merula


11 opmerkingen:

  1. ja zeg ik ben helemaal niet thuis in de pony-business! Ik heb even research moeten doen op internet en de reacties van vorige post moeten lezen, voordat ik wist wat je nu bedoelde ;)
    Enne sterkste voor oudste dochter met de krukken....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) dan zie je maar weer in wat voor bubble je kan zitten als meiden moeder. Ik weet echt weer helemaal niks van jongens spul. zag vanochtend op school kids verkleed rondlopen waarbij ik dacht huh? Volgende DWZI wordt minder cryptisch OK?

      Verwijderen
  2. yay ik had het goed :)

    sterkte voor oudste dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. My little pony!! Wat lief en een super idee (en tutorial)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat die doppen op de krukken ook zo mooi gekleurd zijn. Kleurrijk carnaval.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve my little ponymeisjes zullen dat zijn. Fijne carnaval! En beterschap voor je oudste...

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat origineel zeg verkleed gaan als my little pony. Daar was ik echt nooit opgekomen. Heel schattig.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. my little pony, keek ik altijd naar op tv. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh waren the my little pony's dat had ik nooit geraden en heb toch een hele poos zitten turen. wat een leuk idee zeg!

    Wat sneu voor je oudste dat ze al zolang met krukken loopt, hoop dat het snel goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha ik dacht even: wat een aparte namen hebben jouw kinderen! Terwijl ik vroeger ook wel de serie keek en ook een paar mlp's had. Maar hoe ze heetten...?
    Superleuke kostuums! Wat een werk heb je daar aan gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!