vrijdag 15 februari 2013

Deze week zag ik

This week I saw: 2 little girls, searching for the first signs of spring

Deze week zag ik: 2 meisjes, speurend naar de eerste voortekenen van de lente




Watching the ice melt and searching for signs of life in the water

Turend naar het smeltende ijs, speurend naar een teken van leven in het water




Searching & finding snowdrops

Op zoek naar sneeuwklokjes, Ja, ze staan er echt, rechtsonderaan :)




And inspecting the buds on the trees,

En de nieuwe knoppen aan de bomen onderzoekend.

Thursday's snow was beautiful, but we're glad it lasted only for one day.
We are so ready for spring, how about you?

De sneeuw van donderdag was ook mooi, maar gelukkig was dat maar voor een dagje.
Wij zijn zo toe aan de lente, en jullie? 







 

Kijk bij Merula voor meer DWZI


 

10 opmerkingen:

  1. Ohw, ook vreselijk toe aan de lente. Vond het fijn dat we nog wel even een echte winter hebben gehad, maar nu ben ik er ook wel klaar mee.
    Tijd voor de lente, tijd voor de zon en de warmte!!
    Wat een fijne foto's van jouw meiden!
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaah, ben er helemaal klaar voor :) Mooie foto's!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo fijn om weer de lente te ontdekken overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (ik ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog even volhouden... De lente komt eraan! Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan ook niet wachten, kom maar op met die lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja die sneeuw mag nu weg! We hebben er nog wel even flink doorheen gebanjerd maar nu toe aan een wandeling met bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja joepie, ik wil ook echt graag lente! En inderdaad, als je goed kijkt en luistert en snuffelt, kun je hem al waarnemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het begint al een beetje hé. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!