dinsdag 5 februari 2013

Carnaval.....what's she makin'

It's nearly carnaval at school again. And that means; long hours behind the sewing machine :)

Het is weer bijna carnaval op school, en dat betekent...lang uren achter de naaimachine :)


Take a close look. can you see what I'm making?

Kijk eens goed, kun je zien wat ik aan het maken ben?


Can you see it? Please leave a message below and share your guess. I plan to give away something sweet and little to one of you who's guessed the right answer  this coming weekend.

 Zie je het al? Laat dan hieronder een berichtje achter. Onder degenen die het juist hadden verloot ik dit weekend iets liefs en kleins.


And off course, I'll have to show you the finished project soon!

En dan moet ik binnenkort natuurlijk wel even laten zien wat het geworden is!

9 opmerkingen:

  1. Euhm, nou dat kan ik echt niet zien hoor! een pak, een rits, leuke applicaties erop en haren... Een rups??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euhm.....lastig....een mega mindy pak ? Wel leuke kleuren.....succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht ook direct .een my little pony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uhhhhhhhh........hè nee... Ik zie het nie....:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eeehm... Een fee?? Leuk wordt het in elk geval! Lekker kleurrijk!! Fijne carnaval!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeilijk hoor......ik zeg een vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja iets met oren en haren, een paashaas?????????

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uhh...een bloemenfee ofzo? Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!