zaterdag 16 februari 2013

And the winner is:


Waren er veel lieve, leuke, creatieve reacties op mijn give away. Van mensen die mijn blog al een tijdje volgen, en van nieuwe lezers, leuk! Bedankt allemaal, voor het meedoen!

46 reacties waren er, waarvan er, na het weglaten van de dubbelen, 42 overbleven. Daar heb ik random.org maar eens op los gelaten:

En dan is de winnaar:


 Zij schreef: 

Oh wat zie ik hier voor leuks en vrolijks! Die vrolijke papiertjes tover ik om tot engeltjes à la Jurianne Matter en die worden natuurlijk weer mee gestuurd met leuke post of bij kadootjes. En dat stofje, die gaat of op de stapel om nog in het voorbijgaan van te genieten, maar eindigt uiteindelijk als kaft van een bekleed notitieboek of wellicht als knipbeursje of als onderdeel van een rok voor mezelf. Wie weet wel is er genoeg stof voor alledrie!
Ik zal straks een linkje maken op mijn blog!
Warme groetjes van Susan

Suzan, gefeliciteerd! Mail je me je adres? Dat kan naar threeforaparty@gmail.com

10 opmerkingen:

  1. Oh yess jippie ik zie opeens mijn naam staan! Wow hier gingen net de armen de lucht in hihihi, heel spontaan bij het lezen van je uitslag hihihi. Ik is blij, superrr prijs. Ik ga je mailen! Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera voor Susan! En jij bedankt voor de fijne verloting! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Susan!
    Bedankt voor de verloting,Marieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog, leuk dat je ook bij mij een kijkje kwam nemen en zelfs volger bent geworden!
    Gezellig!

    Lieve groet,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!