zondag 6 januari 2013

Pretty flower



On the first of january I received a message from Mariel, telling me that I had won her give away; a pretty, handmade key chain with a flower. I had already told Mariel that if I'd win, the key chain would be for my daughter; five years old, cycling well by herself, but until now, without a pretty keychain on her bicycle's key. So...... now, she is very, very happy!

Op 1 januari ontving ik een berichtje van Mariel; ik had bij haar een give away gewonnen. En een paar dagen later zat het kadootje bij de post; een lieve sleutelhanger met een mooie bloem eraan. Ik had op haar blog al geschreven dat de sleutelhanger voor mijn dochter zou zijn als ik won. 5 jaar oud is ze, en ze geniet er van om zelf door de stad te fietsen. Het enige wat nog ontbrak was een mooie sleutelhanger aan haar fietssleutel. Dus......nu heb ik een hele blije dochter!

5 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je gewonnen hebt en wat super voor je dochter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hoor! Veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Mariel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, super voor je dochtertje en voor jou genieten van zo'n blij meisje. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blogpost van vandaag, heb er net nog een reactie bijgeschreven.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!