dinsdag 15 januari 2013

New baby dress

When I found the fabric for this dress in our local thriftstore last summer, I absolutely fell in love with it. I think it was once meant to be a table cloth. The colours are still bright, the fabric strong.

Now I used it to make a new baby dress for in my shop 

....... Oh how I sometimes wish my daughters were still small enough to fit into those tiny, pretty sweet baby clothes :)



Toen ik dit stofje afgelopen zomer bij de kringloop vond, werd ik er gelijk verliefd op. ik denk dat het ooit een tafelkleedje was. Mooie kleuren, stevige stof....
Ik maakte er nu een jurkje van in maat 62 voor in de winkel.


Soms, heel soms, dan wou ik dat mijn eigen dochters nog even klein genoeg waren om ze in zulk lief babyspul te steken!




6 opmerkingen:

  1. Wat een lief en schattig jurkje, heel leuk! En nee...hier past niemand daar meer in, maar ik zie het helemaal voor me, met van die heerlijke mollige maillotbeentjes onder dit schattige jurkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op zo'n stofje zou ik ook verliefd zijn geworden, prachtig! En het jurkje is ook wonderschoon :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it so much, thanks for sharing on Recycled Fashion Finds

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!