vrijdag 11 januari 2013

I can't believe I just did this!



3-is-a-party.dawanda.com





I finally openend a little shop to sell my handmade products online!
I've been wanting to do this for so long, and now I just dived into the deep and did it!
I opened a shop at Dawanda, and placed my first items in it.
I have many more plans up my sleeve, so don't forget to pop in and take a look around every now and then.



Ik heb eindelijk een online winkeltje geopend! Dit wilde eigenlijk al zo lang doen, maar het kwam er maar niet van. Nu ben ik dan maar gewoon in het diepe gesprongen, heb een Dawanda winkeltje aangemaakt, er mijn eerste artikelen in geplaatst.
Het winkeltje is natuurlijk nog lang niet vol, en ik heb plannen te over voor dingen die ik erin wil plaatsen. Kom daarom af en toe maar even om een hoekje kijken om te zien wat erbij is gekomen!




 And you? Ever dreamed of selling your own stuff? Starting a little shop of your own? Or perhaps you've been running your online shop for a while now. What are your experiences? Please share!


En jij? Droom je er weleens van om een eigen winkeltje te beginnen? Of heb je een eigen webwinkel(tje)? Wat zijn jouw ervaringen? Vind je het leuk om te doen? Kost het je veel tijd? Blijf je inspiratie houden om lieve, fijne , mooie dingen te maken?

 

I'm looking forward to hearing your stories!


Ik ben beneiuwd naar jullie ervaringen!

19 opmerkingen:

  1. Wauw, goed bezig! Zo leuk dat DaWanda. Ik wil ook nog eens zo'n winkeltje beginnen. Maar ik heb nog niet zoveel voorraad ;-) Dus maar eens aan de slag binnenkort... Veel succes en fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx... ja daar zat ik eerst ook een beetje tegen aan te hikken; dat ik niet zo'n voorraad had, maar zolang het winkeltje er niet was, kwam die er ook niet echt. Nu zet ik er gewoon in wat ik heb, kleinschalig dus maar wel leuk om te doen en dan zien we wel welke kant het opgroeien gaat. gewoon beginnen!

      Verwijderen
    2. Je hebt gelijk! Misschien moet Ik ook maar gewoon beginnen... Eerst maar eens wat foto's maken ;-) Fijne avond x

      Verwijderen
  2. Hoi! Wat super! Ik ben ook een winkeltje begonnen twee weken geleden op DaWanda. Er makkelijk en leuk om te doen!
    Veel succes. Ik ga gelijk even bij je kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had al gezien dat jij ook pas begonnen was met je winkeltje, leuk! En je hebt er lief spul in staan :)

      Verwijderen
  3. Ik ben pas een Etsy shop begonnen...maar het is niet echt een succes tot nu toe, hihi...ben ook net met een nieuwe job begonnen en tja, ik heb mijn hoofd niet echt bij de Etsy-shop..;ik zou wat dingen moeten bijmaken en zo...maar ja, de tijd is niet te koop hé...
    http://www.etsy.com/shop/PrettyCoolEtsyStuff

    Succes!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd,wat goed!!!! Super de rokjes! Ja ik droom er wel van.... maar de tijd om te 'produceren' ontbreekt nog.... Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw!! Wat een heerlijke site ook dit!! =)
    Ik ga jou ook volgen!! Heb al heel veel blogjes bekeken!! Wat een prachtige stofjes... En leuk, een winkeltje. Ik heb er geen ervaring mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je shop. ook ik vind de rokjes leuk! maak ze zelf ook graag.
    en heb ook tijd te kort om mijn shopje smoel en inhoud te geven. eigenlijk...
    ach gewoon de tijd nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral heel veel succes gewenst!! En veel plezier met je winkeltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je winkeltje! Als je die leuke mutsjes er nou eens in zet, komen wij onze bestelling zelf ophalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wordt aan gewerkt.... of ik kom ze persoonlijk afleveren!

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd met je winkeltje! Ik zou er zeker ook van die prachtige gehaakte poncho's in gaan zetten, dat is echt een hit bij ons in huize pollewop ;)

    Ik heb zelf al een hele tijd een online winkeltje www.tantepollewopje.nl. Is echt puur voor de hobby waar ik mee ben gestart toen ik zwanger was van kleine pollewop. Mijn broer vond het leuk om een webwinkeltje te ontwikkelen, dus dankzij zijn technische kennis is het er toen ook van gekomen. Jammer genoeg kost het bijhouden ervan zoveel tijd dat ik er eigenlijk heel weinig mee doe. Als ik zie hoe gemakkelijk het is bij Etsy en Dawanda zit ik soms wel eens te overwegen om ook over te stappen op zo'n concept. Wie weet ga ik het ook eens uitproberen in de komende maanden als ik thuis zit met de nieuwe ukkepuk. Ben benieuwd naar jouw ervaringen! Succes ermee!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o gefeliciteerd met je kersverse shoppie! Inderdaad gewoon beginnen toch! Ik ben vorige maand begonnen met m'n eigen winkeltje. Super leuk vind ik het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk!!! Gefeliciteerd Marieke!!
    Ja, lijkt mij ook geweldig leuk, maar gebrek aan...tijd (wie niet!).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij mij hetzelfde verhaal, ik wil al een tijdje een winkeltje beginnen. Maar wat ik haak nu is of voor iemand of ik verkoop het al (ook leuk natuurlijk). Ik ga toch maar weer stug doorhaken. Leuk winkeltje hoor, ik zet m bij mijn favorieten. Succes ermee!
    groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke spulletjes heb je in je winkeltje staan. Mijn dochter is bijna 20 dus die is wat te groot :p. Kleinkind van manlief z'n dochter is onderweg, maar dat wordt een jongen... Wie weet kom je daar ook nog wel eens wat leuks voor tegen, is een ondergesneeuw gebied in blogland ;). Groetjess! Ennuh succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!