maandag 21 januari 2013

Give away

Now that the crispy snow has turned into slippery icy patches, playing outside in the snow is slowly loosing some of its original charm, and we withdraw in our home to read, craft and drink liters and liters of hot mint tea.

Nu die mooie eerste sneeuw veranderd is in een glibberige, bobbelige ijslaag, spelen we wat minder buiten. We trekken ons weer wat meer binnen terug; knutselen en lezen en drinken liters hete muntthee.

So, why not share some of that colourful crafting fun with you?

En waarom dan niet wat kleurrijk knutselplezier delen?




What do I have for you? A vintage floral pillowcase and some bias (perfect for making buntings or smocked summer dresses like this one..... summer may seem far away still, but it'll be here before you know it!), and a set of 30 pretty sheets of paper; each with a design of it's own (you'll figure out something to do with that, won't you?)

En wat geef ik dan weg? Een bloemig vintage kussensloop en een rolletje bias (ideaal voor het maken van vlaggenslingers, of gesmockte zomerjurkjes zoas deze hier.... die zomer, die lijkt dan nog wel ver weg, maar je zult zien, het is zomer voor je het weet!), en 30 velletjes mooi papier, elk met een ander dessin (daar weet je vast wel een goede bestemming voor te vinden, toch?)

Here's a glimpse of some of those pretty papers:

Hier alvast een sneak preview van die vrolijke papiertjes:




If you'd like to take a chance at winning, all you have to do is follow this blog, and leave a message below, sharing what you woud like to make with these items. You can participate until the 15th of february.

Wil jij een kansje wagen? Dat kan tot 15 februari, as je deze blog volgt en onder dit bericht een reactie achterlaat. Ik ben benieuwd wat je met deze materialen zou maken, deel dat dus vooral in je berichtje!



46 opmerkingen:

  1. Oeh wat een hebberigmakende give away!! Supermooi stofje (zou ik gebruiken voor... een rokje voor de dametjes of misschien een tas voor mezelf of een col of.....) en te gek papier (daar zou ik het huis mee pimpen, met van die mooie sterren van Ingthings!)......!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke give-away! Tijdens het lezen zat ik meteen te denken aan een lente-rokje voor Jikke en aan de kraanvogels die ik bij Ingthings zag. En blijkbaar ben ik niet de enige, hahaha. Ik doe hoe dan ook graag mee!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow jeetje, wat een super give away! Het papier zou ik gebruiken voor een projectje wat ik net bedacht, voor fleurige doosjes/bakjes voor de kleine spulletjes die je als dame in de badkamer/toilet bewaart... :D De sloop absoluut voor een tas voor mijzelf!! Vind m te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee! Stofjes zijn altijd goed en van papier word ik ook blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke give-away! Ik denk dat ik van het stofje en het band een poppenjurkje zou maken, gecombineerd met een gehaakt randje. En de papiertjes? Ik denk dat ik die op leuke kartonnetjes zou plakken, met bijv. een vilten figuurtje erop en dan een randje erom haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn. Met de kussensloop en de biais zou ik een rokje maken voor mijn dochter. Of een kleedje, als er genoeg stof is. De papiertjes zou ik gebruiken om vrolijke wenskaartjes te maken. En nu duimen dat ik win.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh die wil ik wel winnen, haha. Dat stofje zie ik nu al voor mij als onderdeel van de haaktas die ik nog op de planning heb staan. EN dat papier, wat heerlijk. Daar ben ik nog niet helemaal over uit wat ik er mee zou doen. Knutselen met dochter? dingen versieren? Kaarten maken? Leuke nieuwe "kleedjes" knippen voor in dochters poppenhuis (op echte stof blijven de poppetjes wat minder goed staan). Oh of allemaal mooie cadeaulabels. Of cadeaudoosjes vouwen. Of misschien allemaal wel, aangezien het 30 vellen zijn :) Ik wordt in elk geval al blij van al die kleurtjes en patroontjes (en ook een beetje hebberig).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk verrassing!!!. Ik denk over een tuniek/top voor me met de retro stof maken, en sommige boekenleggers en iets mooie voor mijn naaidoos te kunnen doen.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh oh oh dit is een droom give away!! Ik zou er zoveel mogelijk mee maken, sowieso een ritstasje en die gekleurde papiertjes dat is iets om figuurtjrs uit te snijden...kweet al een bestemming;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw. Ik doe ook mee. Wat ik ermee ga maken, weet ik nog niet. Inspiratie komt meestal bij het vasthouden van stofjes/bladeren door papier. We zien wel wat de inspiratie brengt. Maar de inhoud van je pakket voorspelt in ieder geval al veel mooie dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give-away! Dat stofje wordt vast een prachtig ritstasje en mijn meiden weten wel toffe dingen te knutselen met dat mooie papier. Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat stofje ik zie het al voor me een gehaakt kussen en dat als achterkant van het kussen. De papiertjes zijn voor mijn tante (die een heel vervelende tijd achter de rug heeft) die graag kaarten maakt en er dus wel raad mee weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat zie ik hier voor leuks en vrolijks! Die vrolijke papiertjes tover ik om tot engeltjes à la Jurianne Matter en die worden natuurlijk weer mee gestuurd met leuke post of bij kadootjes. En dat stofje, die gaat of op de stapel om nog in het voorbijgaan van te genieten, maar eindigt uiteindelijk als kaft van een bekleed notitieboek of wellicht als knipbeursje of als onderdeel van een rok voor mezelf. Wie weet wel is er genoeg stof voor alledrie!
    Ik zal straks een linkje maken op mijn blog!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van die vrolijke stofjes krijg ik helemaal zin in de zomer! Het wordt zeker een jurkje voor Grote Zus (als er genoeg stof is) en anders een kussentje met paspel. Van de papieren velletjes kunnen volgens mij hele mooie slingers worden gemaakt. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh,wordt ik helemaal vrolijk van.Ik doe graag mee. In het stofje zie leuke zakken op een rok of iets voor de prutsen. En met dat papier...veel te veel ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauwie hier worden we blij van!! Ik doe GRAAG mee!! Ik volg je nu ook... =)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor, ook ik doe graag mee! Het stofje met de band zou misschien een mooi keukenschortje kunnen worden voor Nora. En het papier zou ik willen gebruiken om vlaggenlijntjes van te maken. Ik ga binnenkort ook wat spulletjes weggeven, waaronder vlaggenlijntjes. Zou leuk zijn als ze met deze papiertjes gemaakt kunnen worden, aangezien iedereen hier er heel blij van wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook mee hoor, ik word helemaal vrolijk van al die printjes!!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps: ik zet ook even een linkje hier naar toe op mijn blog hoor!

      Verwijderen
  19. Stof voor enkele mooie ritstasjes of pennezakjes, en papier om dochterlief haar begin van origami-interesse te helpen ontwikkelen en om natuurlijk allerlei vrolijke kaartjes of anveloppes van te maken. Ideetjes genoeg, nu alleen nog proberen te winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. stofjes en linten kan ik steeds gebruiken om kado's voor anderen te maken. en de papiertjes zou ik gezellig opknutselen samen met mijn kinderen. We maken al eens zelf wenskaarten.
    ik doe dus mee. groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Moeilijk hoor. Zoveel ideetjes. Ik ga in ieder geval een paar flesjes/potjes beplakken dus dat zou mooi zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke fleurige weggever, ik doe graag mee en er staat al een linkje op mijn blog. En natuurlijk ben ik volger geworden, ik kom zelf ook uit een 3 meiden-gezin!!Kom je ook eens bij mij kijken, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik waag ook mijn kans. Ik weet al helemaal wat ik met die mooie kleurrijke papieren zou doen: scrappen! Ik ben een fervente scrapper en heb fotoboeken vol met de meest kleurrijke combinaties. Deze papieren zouden er prachtig mee staan. Enne, ik word natuurlijk ook een volger van je blog (ben nog redelijk nieuw in blogland, en volg nog niet zo veel, ben het nog allemaal wat aan het uitzoeken).
    Bye bye!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hé, deze post had ik gemist. Maar gelukkig ben ik nog ruim op tijd voor de 15e, want deze leuke give away wil ik niet missen. Van het sloopje zou ik in ieder geval een zomerrokje voor kleine pollewop en eentje voor haar kleine aanstaande zusje maken. Van de papiertjes maak ik samen met kleine pollewop een vlaggenlijntje om op te hangen boven het wiegje. Ben benieuwd en nu maar duimen...

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh,leuk mag ik ook mee doen.
    Vooral die sloop is geweldig!
    Ik ga je meteen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vergat ik te zeggen wat ik ermee zou doen.
    Met de sloop zou ik gebruiken voor de vintage dekbed hoes die ik wil maken voor dochter.
    en van het papier zou ik lampenkapjes vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik ben gek op papier... en dat band kan ik goed gebruiken voor m'n vlaggetjes die ik dan weer zou maken van dat mooie papier. Leuk voor m'n mini feestjes.. die stofjes....ideeen genoeg... groetjes en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Raar mn ID werkt niet.. misschien nu wel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie give -away, ik ben dol op retro stofjes, ik zou het gebruiken voor mijn back to the seventies feestje, de papiertjes, die kom ik hier met 4 dochters altijd tekort, genoeg voor veel knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De papiertjes zijn echt super! Ik heb hier nog zo van die bruine kartonnen dozen staan die dringend eens een bekleding nodig hebben, dus ze zouden heel goed van pas komen!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo'n mooie papiertjes! Ik zou er toffe doosjes mee maken en misschien ook wel nog wat andere dingetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo'n leuke give-away! Ik zie hem al helemaal voor me: die slinger...Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou, laat ik dan meteen maar een kansje wagen bij deze prachtige give away. ik zie het al voor me. De kussensloop om een kussen in onze speelkamer annex knutselkamer annex `atelier`. Het gele biaisband zou ik dan willen gebruiken bij een leuk zomerrokje die ik nog moet maken. En geel is ook één van de favoriete kleuren van mijn oudste. En de papiertjes......er wordt hier altijd wel geknutseld dus daar wordt wel wat mee bedacht!
    Groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh zo mooi al die papiertjes, ik waag ook graag een kansje. Zet zeker ook een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh, ik denk dat ik mijn origami-boekjes nog eens van onder het stof zal moeten halen. Dat wordt hopelijk een leuke moeder-dochteractiviteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow, toen ik deze middag aan mijn give-away knutselde bedacht ik dat ik nog zo van die leuke papiertjes kon gebruiken! Ok doe graag mee, volg je met plezier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom gerust eens een kijkje bij me nemen startenstik.blogspot.com

      Verwijderen
  37. Weer veel te lang geleden dat ik nog eens langskwam... maar zie: ik kom precies op tijd ;-)
    Alles zou opgaan aan de dochter :-) die knutselt zo graag en houdt van kleur en bloempjes...
    Ik link nog snel !
    ps:op mijn blogje loopt ook een spread-the-love-weggever!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk zeg .. ik ben dol op vrolijke stofjes en papiertjes. Ik zou er bloemen van maken voor op kaarten of om kleding te versieren, er boekjes mee bekleden en er lekker mee knutselen. Een stukje stof voor me en dan komen de inspiraties vaak vanzelf. Super zeg!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooi pakketje. Met de vrolijke papiertjes zou ik cadeau verpakkingen maken. Wat ik met de biesband zou doen weet ik nog niet, heb wel al een paar ideetjes maar kan niet kiezen hihi.

    Ik heb ook een giveaway lopen, doe je mee?

    Groetjes Michaëla.
    michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ach meis wat een leuke give-away
    tuurlijk waag ik een kansje :-)

    en je blog is super ! ik zal hier vaak aanwaaien

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe heel graag mee aan zo een leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw, wat een prachtige give-away! Ik ben dit weekend een postproject begonnen, voor mensen die het leuk vinden om iemand die ze niet kennen een mooie kaart, een klein (zellfgemaakt) cadeautje te sturen, en daarna van een willekeurig persoon zelf ook weer wat te ontvangen. (misschien is het ook wat voor jou, je kunt het vinden op: http://dreammakeshare.blogspot.nl/2013/02/tijd-om-te-delen.html). Ik vind het zelf heel leuk om kaarten te maken, dus daar kan ik de mooie papieren zeker goed voor gebruiken!

    Bedankt voor deze give-away-kans!

    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!