vrijdag 11 januari 2013

Deze week zag ik.....This week I saw





Mijn dochter de sterren van de hemel dansen

My daughter, dancing beautifully





Kleurrijke werkjes op mijn tafel

Colourful work-in-progress on my table



De zon die naar binnen scheen, zo de mand met wol in!

Sunshine in my living room (and on my yarn)


Een kleurrijk, afgerond project op de bank (er naast zitten nu twee grieperige meisjes....)

A colourful new pillow (with two daughters home from school (flu!) sitting next to it)



 

(kijk voor meer Deze week zag ik bij Merula!)

16 opmerkingen:

  1. oh leuke dingen en idd prachtige kleuren! beterschap met je meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dansfoto. Zo gefotografeerd of een bewerkings-app?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je; gemaakt met mijn Iphone en dan een sepia effect mbv Instacollage :)

      Verwijderen
  3. Mooie balletfoto's, kan me helemaal voorstellen hoe je daar van geniet. Beterschap met je grieperige meisjes!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zon in de mand doet wonderen met een mens :-) Mooie dansfoto's! Mooi kussen, beterschap aan de meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie balletfoto's en wat een prachtig mandje vol heb je.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meisjes en ballet.....altijd fijn om te zien....xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh ballet, zat ik als meisje ook op....#zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fleurig die mand, doet mij aan de zomer denken. jammer van de zieke meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. (hey leuk dat je mee doet met dwzi!)
    Dansende meisjes zijn altijd lief en fleurige en kleurige dingen zijn ook altijd om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! Ik had ook een ziek kind thuis van de week...
    Die zon en kleurtjes zijn ook heel fijn om te zien hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! We have been sick around here as well. One by one we have fallen to the flu. Sigh. I hope everyone at your home is feeling much better. I love your crochet pillow. ~Kelly

    unDeniably Domestic

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!