vrijdag 14 december 2012

S is for skirt

When I saw this blogpost from Effie, I instantly knew what to do with my nicky velours leftovers!

Nicky velours is one of my favorite types of fabric, and I love seeing my daughters dressed all warm and soft in it. I've used it before to make warm shirts and comfy trousers. So, why not skirts too?

Skirts, yes...for this is only the first....

Toen ik dit blogberichtje van Effie zag wist ik wat ik met mijn restjes nicky velours ging doen!

Nicky velours is een van mijn favoriete stoffen. Zo zacht! Ik kan er echt van genieten als mijn meiden zo zacht, warm en 'aaibaar' gekleed gaan!. Ik maakte al warme truien en comfortabele broeken. Dus waarom ook geen rokjes? 

Rokjes ja, want dit is nog maar de eerste.......




3 opmerkingen:

  1. Nicky velours is super en dit rokje ook :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi rokje. Fijn om zo je restjes weg te werken hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig rokje! Mooi stofje!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!