woensdag 19 december 2012

giving away stars, and some DIY Christmas decorations



My star garland give away closes tonight, and I randomly chose a winner.
There were eight sweet responses, and I wish I had time to crochet you all a little garland :)

But...... the winner is: Sandra! Congratulations ;-)

Ik geef een sterrenslinger weg, en die give away sluit vanavond. Ik trok dus zojuist een winnaar...
Acht leuke, lieve reacties kreeg ik, en wat zou ik graag de tijd hebben om voor iedereen een slingertje te haken :)

Degene naar wie ik graag een sterrenslinger op wil sturen is Sandra! Wil je mij je adres mailen, dan stuur ik de slinger zsm naar je toe!




PS: how colourful is your Christmastree this year?

How about adding some felt & crochet ornaments?
Cut out two similar shapes of felt, sew a ribbon between them, and sew both sides together (right sides out), using a feston stitch. then, crochet round the edges with a tiny hook and some thin yarn.
You might even sew or glue a crochet star onto your ornament!





PS: hoe kleurrijk is jouw kerstboom dit jaar? 
Passen er nog wat vilt & haak versieringen tussen?
Knip 2 gelijke vormen uit vilt. Bevestig er een lintje tussen, en naai de stukjes vilt aan elkaar mbv een festonsteek. Haak hier vervolgens met dun garen en een fijne haaknaald een mooi randje aan. Je kunt de boel natuurlijk ook nog versieren met gehaakte sterretjes :)



And what about snowflakes made with beads and pipecleaners, like here?

En wat dacht je van sneeuwvlokken, gemaakt van kralen en pijpenragers, zoals hier?


...but if you prefer crochet stars instead, why not hop over to her blog for another crochet stars give away?

...maar als je het liever bij gehaakte sterretjes houdt, dan moet je maar gauw een kijkje hier gaan nemen, want op deze leuke blog worden ook gehaakte sterretjes weggegeven ;-)

5 opmerkingen:

  1. Heel erg bedankt.
    Ik ben er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Mooi dat hartje met het gehaakte randje, Marieke :)

    Fijne dagen!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnares!

    Mooie versierinkjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige dingen in de boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vilten harten zijn ook geweldig!
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!